RogE36R Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 Selges: Baklykter: Org.sotet(?) Bud evt byttes i org. usotete Sideskjørt: type rieger gts. Bud evt bytte i m-tech Bakfanger: Type m3 replica Bud evt bytte i m-tech Delene er i god stand men ikke dønn strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2008 ... Ingen? Vet at folk har spurt etter slike ting før, hvertfall bakfangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 er du sikker på at det er org sotet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2008 nei absolutt ikke; derfor eg skrev (?) Alt hang på når eg kjøpte bilen, liker ikke styling og har ikke noe peiling på det heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 okei, hadde vært intr om dem hadde vært org sotet.. men jeg bytter nokk ikke bort om jeg ikke vet sikkert at jeg får det godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 er det orginale innfestninger på bakfangeren, intakte? Har du deklsene til hulla som magler på bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå