Clerion Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Helt svett jeg, DEILIG prosjekt, skal muligens igang med noe liknende snart (bare at det blir en sommerbil og ikke banebil) Masse herlige tips igjennom bra bilder. Likte poppinga av breddinga, lettvint. Dette blir deilig Kjempeprosjekt jeg kommer til å følge, stå på!
RoaldJ Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 må legge ut litt update da Jon.. om de tinga du har kjøpt
JAL_535i Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Skrevet Desember 21, 2008 vel, står jo stille for tiden. venter på mer sparklehjelp. eneste jeg har fått i det siste er ratt og tanklokk. har også bestilt speil, og M3 frontfanger kommer vel også i posten etter jul. Jo forresten, har vunnet/kjøpt/bestilt noe på ebay også, men har ikke hørt noe fra selgeren enda...
Clerion Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 Godt å høre det skjer ting, samme om updaten er stor eller liten, det spiller ingen rolle
JAL_535i Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Skrevet Desember 30, 2008 neeh, har tatt juleferie og venter på sparklehjelp =)
Spiff Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 artig tråd, mye spennende lessing. nesten så jeg angrer på at jeg solgte e30n jeg hadde før
leif harald Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 neeh, har tatt juleferie og venter på sparklehjelp =) Hva som må sparkles da? mye eller
JAL_535i Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 neeh, har tatt juleferie og venter på sparklehjelp =) Hva som må sparkles da? mye eller Glassfiberskjermer er ikke akkurat ferdig for lakk når du får de.. Finnes bulker og ujevnheter som det utrente øye ikke aner er der engang.
leif harald Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 neeh, har tatt juleferie og venter på sparklehjelp =) Hva som må sparkles da? mye eller Glassfiberskjermer er ikke akkurat ferdig for lakk når du får de.. Finnes bulker og ujevnheter som det utrente øye ikke aner er der engang. jaja, men det er vel så lite at vis du får lakereren til og spraye fyller og pusse etter på så blir det vel bra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå