Steven Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 sku bare hatt 10X17" bak da Men dette ser jo veldig bra ut! Når skal den hellakkeres da? Blir den klar til autoslalom 11.mai?
RoaldJ Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 nå er den jo klar innvendig.. så er bare opp til sparkleren vår å stille opp nå har jo till og med isolert garasjen for han.. og + gradene kryper sakte og sikker opp hver dag så skal ikke se bort ifra at den plutselig er ferdig
E30 Andreas Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Faen så kult det blir, digger ''poppepå'' stuket, når blir det maling på resten?
JAL_535i Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 Faen så kult det blir, digger ''poppepå'' stuket, når blir det maling på resten? Håper ikke det blir så lenge til da... er jo snart sommer
Thunegutt Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 nå er den jo klar innvendig.. så er bare opp til sparkleren vår å stille opp nå har jo till og med isolert garasjen for han.. og + gradene kryper sakte og sikker opp hver dag så skal ikke se bort ifra at den plutselig er ferdig Vente dokker på sparklaren ennå..?? D burde dokker gitt opp for lengst!! Han e jo endelig komt igang me sin egen turbomotor
JAL_535i Skrevet April 14, 2009 Forfatter Skrevet April 14, 2009 hentet en koselig pakke på posten idag fra en sponsor: Fangeren ser meget bra ut så langt. Den er bra støpt, fin i topcoat'en, og kommer ferdig med cecottoleppa. Koster 2.990 på Troll Tuning, www.trolltuning.no
RoaldJ Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 legger ut et bilde jeg også ;P fangeren er seff ikke montert bare "satt på" for bildes skyld
Sturlis Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Har lest gjennom hele tråden nå, det her blir dritbra Skal følge med her
Magnum 310 Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Dette blir bare bedre og bedre!! Gleder meg til å se denne ferdig! Stå på! =)
RoaldJ Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 Dagens økt gikk i å gjøre klar det elektriske ledningsnettet gjennom cupèn. La alle kabler i sorte trekkerøyr Plusskabel til batteri og kabler til bensinpumpe og speedometerføler i diffen ble lagt på høyre sida. Og alle de andre kablene til baklys etc. på venstre sida... Høyre sida. Fra skjøyten på venstre sida, til baklys osv. I bagasjerom Ferdig trekket i cupè.. Må bare feste trekkerøyra i sidene ved døråpningene.. Vet ikke om vi skal skjule det med plater, eller ha det synlig
plugg69 Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 fan.. nå ble jeg gira på å bruke masse peng på min også.. men den er egentlig høvelig grei til banebil..mangler bur og bremser..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå