ZhilleN Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Her har det blitt for stor påkjenning på tannhjula ja, kan hende at den kassa som røk, har blitt brukt litt hardt tidligere også, mye bomgiring og sluring, ser i hvertfall ikke bra ut..
RoaldJ Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 ikke noe farlig Pedi.. ting tar bare litt tid motoren er egentlig klar til å settes i bilen nå.. men han driver fremdeles på med den avtagbare fronten
M|Fjeld Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Lest hele tråden nå, og virkelig en flott bil dette har blitt! Noen updates fra siste måneds arbeid?
RoaldJ Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 heheh.. bilen står nå her den.. venter på broren til JAL som skal sveise frontplata ellers er den klar til å monteres sammen..
RoaldJ Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 hehe... den bilen har stått hos meg så lenge nå, at den er nesten min snart og nei, det var ingen aprilspøk
RoaldJ Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 ......................kan jo meddele at bilen er oppe å går igjen, har prøvd den en liten tur opp og ned gata på byggefeltet (spant kun på 1. giret denne gangen ) er bare småting igjen(pluss en 4-hjulskontroll) nå, så er den vell klar får godkjenning tenker jeg
RoaldJ Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 slik den står nå Jon har en film av når vi starta den opp å kjørte den ut av garasjen videoen jeg tok klikka litt, så den funker ikke. Rekner med å få hentet fangerene iløpet av noen uker.
fizn Skrevet Juli 29, 2011 Skrevet Juli 29, 2011 Da har jeg lest gjennom hele tråden, å dette ser bra ut!
Thunegutt Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 Godt å se at denne lever enda Det er bare noen dager til Rudskogen nå...
RoaldJ Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 jon er på ferie på Kypros, så blir ingen kjøring med denne bilen på ei stund
Pedi Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 Han var jo hos meg heromdagen, og snakka om å kjøre den hjem. Vil han ikke ha den under tak allikavel nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå