MouM Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Ikke værst;) har bare byttet eksos fra midtre lyddemper og synes lyden ble fin så regner med din ble rå bytt de blinklysa fort som f:P hehe. har slike på min og de er utrolig mye vakkrere. bare husk og bytt de orange pærene med kamuflerte blinklys pærer da:) slike kromfargede =D men pen bil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pwrflex Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 Takker.. Mye som jeg sikler etter så vet ikke om blinklysene blir prioritert med det første. Sikler etter KN Filter Kit og M-Tech Fanger. Så det blir nok førsteprior. Satse på lyd/videoklipp til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pwrflex Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 Da var KN Filter bestilt! Håper jeg får det i neste uke en gang!!! Det her blir kronen på verket når det gjelder det lydmessige utvendig på bilen Enjoy folkens!! God helg og skål!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pwrflex Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 Liten Update: KN Filteret har ikke komt enda, men håper å ha det iløpet av uka som kommer. Var også inne og bestilte meg Bakrutesenker og M Tech Spoiler Lippe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pwrflex Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 Da var filteret omsider komt og montert. Må si at lyden vart mye mye grommere!!!!!! Legger ved bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 så bra ut! Hvor bestilte du filteret? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pwrflex Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 Bestilte det fra Koed i Danmark. Betalte ca 2100,- ink frakt og moms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pwrflex Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 Film fra vintertreffet i år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bols'n Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Blei jo "golyd" i bilen jo.. Filter gjør susen.. På Wist du skrur? Ser sånn ut,synnes jeg skimta en Skarbø-bil på to av bilda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pwrflex Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 Blei jo "golyd" i bilen jo.. Filter gjør susen.. På Wist du skrur?Ser sånn ut,synnes jeg skimta en Skarbø-bil på to av bilda.. Ikke noe å si på lyden lenger Stemmer det du! Er nok på wist jeg skrur. Kjekt med kompis som jobber der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pwrflex Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Lite updates her. Kjøpte sportskinn før jeg reiste på ferie for 14 dager siden. Fikk akkurat montert de før jeg reiste Merkbar forskjell med litt flere justeringsmuligheter.. Så har noen Vanlige skinnstoler til E46 liggende om noen er interresert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pwrflex Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Noen som har erfaring med Supersport sine senkesett? Lurer på de her! http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /33181.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 det senkesettet har jeg også lurt på å kjøpe fin bil foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pwrflex Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Takker.. Blir vel til at jeg bestiller.. Har en fin bilpark du og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 jeg kjører med det justerbare der på min e46 ci... veldig fornøyd... kanskje litt vel stivt, men sånn er det;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå