Gå til innhold

Min E36 Coupe, og motorsykkel :O

maurtin
 Share

Anbefalte innlegg

oransje blinkers kledde hele denne gjengen

e095e9yt9u61ikkrd8rd.jpg

noen M3 biler klær jo faktisk litt oransje blinkere vis du har riktig farge på bilen :) synes selv det er bedre med litt mer anonym bil som går bra enn en overstyla en som går dålig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

Idag får jeg senke(Heve)settet mitt, den blir 3,5cm høyere bak så dekka får plass:) Weitec.

Har også polert etter bildene ble tatt, så da er det kun fronten og sommerhjula som står igjen før bilen er "ferdig" i første omgang...

Bilde012.jpg

Bilde081.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk:)

Har ikke fått montert det enda, da jeg venter på nye topplager osv.

Tenker bilen er på hjul igjen iløpet av neste uke:)

Fått noen dårlige og noen rent frekke kommentarer på oransje blinkers, en del folk som tydligvis mener at alle biler skal være like og alle skal ha samme smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

liten oppdatering.

Senkesettet er montert, 30/00 weitec, stivt og bra, men kunne vært 15-20mm lavere bak.

Frontfangeren får forhåpentligvis lakk denne uken 8) og tenkte på å ta en skikkelig photosession når den er montert :wink:

www.bimmers.no klistermerke er også bestilt :) Hvor skal jeg plassere det?

jefcduvzeq4pucjle4f3.jpg

motorvask

li3ho7ahbv9lghnmskkl.jpg

puiyp2hufhpii06dnupd.jpg

6szgogwhcwcuylh77syu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har pre-92' understell fremme så da er vel ikke senkeslåler tema (?) siden jeg har topplager og "skål" i ett...?

Har dog post92 topplager og skål liggende, men da må jeg jo bytte dempere i samme slengen for å få det til å passe...

Nei tror det er best jeg beholder den slik den er og ikke roter bort mer penger på den bilen :lol:

sort grill ja? Gå for det! stemte forresten sort på den avstemningen din, i værste fall er det jo bare å skifte tilbake om du ikke liker det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...