Gå til innhold

[SOLGT] 18" M5 felger selges. Meget bra dekk!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Her kommer komplett data om felgene,

18X9 ET10 245/40-18 Nexen Radial 3000

18X8 ET20 225/40-18 Nexen Radial 3000

Det står not originale bak på felgen så da kalles det vel replica. Tør ikke tenke på hva originale M5 felger er verdt :o Di er meget pene eneste er et hakk på ca 1cm bredde på ene felgen. Skal ikke koste noe spes å fixe den. Felgene er nettop kjørt i avbalanserings maskin og er helt topp 100. De vaskes og poleres før levering. De passer nesten på E28 hvet jeg ivertfall.. Setter på 235/30-18 bak istede for 245/40-18 så passer det på E28. Det er det eneste jeg hvet. Håper dette var nokk info om felgene, Bilde av skaden kommer ikveld rundt 5 tiden.

Felgene passer på både e34, e36 ,e39,e46 ++

MEN; inpresset gjør at felgene i utgangspunktet er beregnet til 5serie.

så de passer værtfall e34 og e39, usikker på inpresset på e60.

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg kan få tak i M6 felgen til BMW med 18" dekk og Pirelli dekk til kroner 9000,-. Så et ok bud for disse burde ligger unrdt 6 - 7000,- tenker jeg.

Hadde tatt de jeg om jeg fikkd e for 6000,-

Skrevet

ikke for å ødelegge, men felga koster 950kr stk og dekka koster under 1000lappen pr stk.. så 4000 ser jeg egentlig som ett bra bud siden dette ikke er nytt fra butikk.. men har ett annet sett til 6 serien på hånda så trekker muligens budet på disse....

Skrevet

::ERFARING::

Jeg ville nå si at disse IKKE vil passe verken e36 eller e46.. Mulig de passer bak med en del vals (pga inpress). Men de vil nok ikke passe frem.. har prøvd på 5serie felger fra en e34 med 20 inpress.. og de stakk minst 1,5cm ut av skjermen..

Hva prisen angår betalte jeg 7000,- for disse selv brukt.. men det var med ubrukte bf goodrich dekk.. så er dekka av et godt merke og felgene strøkne, kan du vel ta 6-7000 for de:)

Skrevet

i telemark selges de felgene for 8000kr med dekk, pakke du får tak i i porsgrunn, så grei pris er halv pris, og pluss det at du har hakk i felgen din gjør ikke at du kan kreve gull og grønne skoger, da måtte det nå hvertfall vært noe mer sjeldent en akkurat de felgene...! men for all del, fine felger...

Skrevet

Hmm. er lei av at folk mener de finner samme felger andre steder. Billig 18 tommere er som regel japse replica eller no. Og da snakker vi kvalitet. Etter det jeg har fått opplyst er disse fra tyskland. Vi snakker kvalitet og noen tusen pr felg bare. Man får det man betaler for. Det gjelder også dekk å felger. Dårlige felger blir fort eggformet så il du ha egg felger så kan du godt kjøpe billig felger. Også hvis man får de så billig andre steder så overse posten min da og gå ditt du finner dem billige å kjøp dem der istede..

Skrevet

4000kr. hentes!! nexen 3000 dekk er billige dritt dekk. å de sporer noe sinsykt.. kan evt bytte de i 2 spell nye 255 30 19" michelin dekk som har veiledende pris på 12000kr. noe du ser ut til å bry deg om.. det er ingen som selger dekk å felg til veiledende nypris bortsett fra vianor og dekkmann... alle normale mennesker får nå 30 40 og 50% rab av veil pris på dekk å felg. det er bare å styre unna de landsdekkende kjedene.. så 4000 er nesten i overkant mye syns nå jeg. ed tanke på at hvis de felga dine er de som er kvalitet ZITO og ikke de std china som mange selger til 950 pr felg. så koster ikke felgene dine noe mer enn 1125 pr felg desverre. her ett likt sett til vinterfelg bruk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...