Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmmm, eg for min del ville ikkje hatt sklilina (skyline) som konebil. Liker ikkje japsebiler! Men disse derimot kunne eg godt tenkt meg (det er bare noen av bilene eg kunne tenke meg):

Righton11.jpg

xpjjijeeapi2f1mwrur7.jpg

dgmszfybtgjar6xivep4.jpg

tb9cg5lptghuhdv27zfm.jpg

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

down_bmw_507_kl.jpg

Hjelper til litt og laster opp et bilde av den litt spesielle, men stilige BMW 507 og legger til et par timer i skjærsilden!

porsche_911_turbo.jpg

Porsche 911 Turbo fra 80tallet synes jeg ærlig talt er helt rå!

1959_Mercedes_300_SL_Roadster_f3q.jpg

Så på Playboyjentene en kveld og så Hughs hvite Mercedes 300 SL Roadster i oppkjørselen på the Mansion, kan ikke si annet enn at de råfine damene ble glemt et øyeblikk, for en nydelig bil!

Vi kan diskutere hva som er fett og hva som er skitt vanvittig lenge, bra folk har forskjellige meninger i det minste, ellers hadde det blitt en kjedelig tråd!

Skrevet

BMW 507 8)

Helt klart en lekker bil, fin "17Mai bil" :wink:

bmw507-57-500x309.jpg

Forøvrig er jeg enig i at Amrisene trolig sliter en del. De spytter ut retrobiler trolig grunnet problemer med å henge på den utviklingen som har vært de siste trolig 15-20årene. De virker å ikke klare å omstille seg. Det nærmer seg vel trolig slutten for stort salg av motorer som spytter ut flere kg avfall bare man rører nøkkelen noen sek. Når i tillegg bilene stort sett er laget for Rout66 så hjelper det vel ikke særlig på salget å slenge på plast som bringer bilen ett lite 10år nærmere vår tidsregning, det mangler fortsatt minst 10-15år, bare eksteriørt. Men tøff er de, okke som synes jeg.

Vet ikke, men de virker nesten å ha blitt tatt på sengen "over there", klart markedet i Europa er knøtt sammenlignet med deres, men de kommer ikke unna det faktum at bilhold vil bli svært dyrt også der borte. Minner meg litt om å se på sjakk faktisk, man vet at spillet er tapt, og man slenger ut sine siste desperate trekk i ett forsøk på å redde/føre spillet tilbake i sin favør. Jeg tror vi vil få se flere store fabrikater som kommer til å få slite noe voldsomt innen få år, desverre.

Retrobiler som Mini, Beetle, Fiat500 osv blir noe annet. Dette er helt nye biler, fra minste skru, som henter design fra gamle travere. I tillegg treffer de den "nye" kundegruppen, små, gjerrige og lettkjørte bybiler som i tillegg har utsendet med seg (trekk fra Beetle).

Skrevet

Var gromt det bilde du la ut, 17 mai i en slik en hadde jeg ikke takket nei til for å si det mildt! Bra innlegg, enig med deg der!

Hehe! Hadde vært kremen det! Siklet godt på den som sto på Kalbakken, så ut som den kom ut fra showroomet på 80 tallet! Koser meg fint med 83' 635 CSiAen og jeg, selv om den er langt fra like strøken!

Skrevet

Hadde også heller valgt både Corvette og Camaro foran Mustang. Men Camaroene fra 70 og utover er ikke stort å skryte av utseendemessig, med unntak av den helt nyeste!

Skrevet

Finest av Camaro er SS cab 1969 (Indy pace car). Men er ikke så ille de som er produsert de siste årene heller, men ikke noe for meg.

Skrevet

Hehe! Hadde vært kremen det! Siklet godt på den som sto på Kalbakken, så ut som den kom ut fra showroomet på 80 tallet! Koser meg fint med 83' 635 CSiAen og jeg, selv om den er langt fra like strøken!

E24 har vært drømmebil fra lenge før jeg lovlig fikk ta i ett ratt, og det er lenge siden det :roll:

Alltid noe som havner i veien, og det irrer meg, men det skal bli, bann mine ord. Ble ferdig med garasjen også nå nylig, så det spørs om ikke E39`en må henvises til uteområdet om penger skulle finne kontoen min attraktiv som tilholdsted om litt :wink:

Jeg liker å skru, men hater rust. Av en eller annen grunn finnes det knapt rustfrie ok objekter til folkelig pris. Må være 635Csi, gjerne med en M i forkant, og helst manuell. Har også vurdert 633/628 for så å oppgradere med f.eks en M5 motor. Men som sagt, RUST, det er som pest har jeg inntrykk av. En liten perle, og året etterpå så ser det ut som byllepest over hele bilen.

Skrevet

vel, skulle jeg først tatt turen til andre siden av fjorden for å hente et leketøy, hadde jeg nok satset på en slik, Plymouth Barracuda eller 'cuda:

member_68Charg3.jpg

IMG_1203.JPG

synd de er så bortigranskogen dyre..

Skrevet

skal man ha mustang så skal den være gammel...!!!

nye mustanger funker sikkert, men en "ordentlig" mustang er av den gamle sorten!

amerikanerne lagde mye gromt på 1960 og 70 tallet, uten tvil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...