911dozer Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 Amerikanerene har knapt laget noen kule biler etter 1970. Noen få unntak finnes selvfølgelig. Holder meg til Tyske biler jeg. Her kan dere se en liten film av hva jeg leker med om sommeren.
Diesel power Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Synes dette er passe rått jeg, helt vanvittig lyd ved pådrag http://www.metacafe.com/watch/381208/bigdaddy/
Fredrik Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 V8'n i mustangen gir jo en lyd som løftere mere enn hva fruen klarer å prestere en sen kveld. Her er det helt klart fristende å si at du/dere ikke gjør en god nok jobb eller at din bedre halvdel kanskje bør slippe seg litt mer løs...
plumbo79 Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Skrevet Februar 23, 2008 Hadde vært dritfet hadde det ikke vært for speilene på panseret
rolfi Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Rått. Gammel skyline vil jeg og ha Men det jeg tenker på ang. speil på panseret. Eliminerer ikke dette blindsonen? Altså at speilets blindsone blir flyttet til framdøra (eller lengre fram) ?
S.Hafsmo Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 V8'n i mustangen gir jo en lyd som løftere mere enn hva fruen klarer å prestere en sen kveld. Her er det helt klart fristende å si at du/dere ikke gjør en god nok jobb eller at din bedre halvdel kanskje bør slippe seg litt mer løs... hehe, den måtte jo komme. kan vel hende at jeg overdrev en smule.
xerc Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Rått. Gammel skyline vil jeg og ha Men det jeg tenker på ang. speil på panseret. Eliminerer ikke dette blindsonen? Altså at speilets blindsone blir flyttet til framdøra (eller lengre fram) ? men desto vanskeligere å se i de de er jo like store, lengre unna..
conan Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Den Camaroen m pressa var heelt rå, og den syke hylinga i den da. Det er presse det. Anng old school skyline er den råå, og hvem faen bryr seg om blindsoner? Speila sitter der orginalt, og er en del av stuket på bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå