Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Amerikanerene har knapt laget noen kule biler etter 1970. Noen få unntak finnes selvfølgelig.

Holder meg til Tyske biler jeg.

Her kan dere se en liten film av hva jeg leker med om sommeren. :-)

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
V8'n i mustangen gir jo en lyd som løftere mere enn hva fruen klarer å prestere en sen kveld. ;)

Her er det helt klart fristende å si at du/dere ikke gjør en god nok jobb eller at din bedre halvdel kanskje bør slippe seg litt mer løs... :lol:

• 2 weeks later...
Skrevet

Rått. Gammel skyline vil jeg og ha :)

Men det jeg tenker på ang. speil på panseret. Eliminerer ikke dette blindsonen? Altså at speilets blindsone blir flyttet til framdøra (eller lengre fram) ?

Skrevet
V8'n i mustangen gir jo en lyd som løftere mere enn hva fruen klarer å prestere en sen kveld. ;)

Her er det helt klart fristende å si at du/dere ikke gjør en god nok jobb eller at din bedre halvdel kanskje bør slippe seg litt mer løs... :lol:

hehe, den måtte jo komme.

kan vel hende at jeg overdrev en smule. ;)

Skrevet
Rått. Gammel skyline vil jeg og ha :)

Men det jeg tenker på ang. speil på panseret. Eliminerer ikke dette blindsonen? Altså at speilets blindsone blir flyttet til framdøra (eller lengre fram) ?

men desto vanskeligere å se i de :P

de er jo like store, lengre unna..

Skrevet

Den Camaroen m pressa var heelt rå, og den syke hylinga i den da. Det er presse det. Anng old school skyline er den råå, og hvem faen bryr seg om blindsoner? :) Speila sitter der orginalt, og er en del av stuket på bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...