Gå til innhold

Xenon til kurvelysene til E61?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei..

Endelig er nybilen min i hende, men jeg har ett spørsmål:

Går det ann å få xenon i kurvelysene?

Man har jo xenon ellers, syntes det så helt fjøs ut med de gule lysene i forhold til hovedlysa.

Så går det ann å få xenon der? Det er som sagt en E61 05 mod, evt hvilke pærer er det som står i og er det noe som skal oppdatteres via iDriven etter installasjonen?

hilsen dronningen i nord:)

Skrevet

Er det lov med Xenon i tåkelys? Sett flere pakistanere som har montert det, og det ser litt rart ut. Jeg trodde Tåkelys måtte være Gule eller hvite?

Skrevet

Hmmmm...

Er ikke xenon hvitt?

Men mr. Saltkjelen, vet du da hvilken kelvinstyrke som er i hovedlysene? 4300 eller 6000? Og hva pærene heter? H3 eller? (Skudd fra hofta der!)

Skrevet

Hmm.. Tenker du på de originale xenonpærene? Det brukes to forskjellige pærer til de originale lyktene. Forskjellen på de vet jeg desverre ikke, men her har du litt informasjon og delenumre på de forskjellige pærene. Det benyttes imidlertid Phillips pærer i tåkelysene..

Lyspære XENON OSRAM D2-S, delenr. 07119904789

Lyspære XENON PHILIPS D2-S 35W, delenr. 07119904790

Skrevet
Er det lov med Xenon i tåkelys? Sett flere pakistanere som har montert det, og det ser litt rart ut. Jeg trodde Tåkelys måtte være Gule eller hvite?

Alle lys framme (utenom blinklys...) skal vere kvite eller gule ;) Men f.eks 4300K xenon er jo kvitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...