abj Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Har en E92 og vet at i bl.a. USA har man muligheter via iDrive til å aktivere/deaktivere akustist varsling ved låsing/opplåsing av bilen når man har fabrikkmontert alarm. Jeg har fabrikkmontert alarm, men har kun muligheter for å skru av/på visuell varsling (blink), og ingen valg for akustisk varsling. Noen som vet om det er mulig å skru på dette på en norsk bil? Har CA og sliter litt med å få med meg om bilen låser seg eller ikke. På min 1-serie hører man godt når dørene låser seg, så der var det ikke noe problem, men på E92'en er låselyden veldig "myk" så man hører knapt at døren låser seg ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 På min forrige E60 520iA (2004) låste dørene seg og jeg hadde ikke muligheten til å fjerne dette via iDrive. På den nye E61 520dAT (2008) låser dørene seg ikke. Jeg har imidertid sett i iDrive at det er mulig å aktivere/deaktivere dette. Jeg har min deaktivert og er glad muligheten er der. Jeg har navigasjonssystem Professional, hva har du? Jeg kan se etterpå hvor i iDrive denne innstillingen er. Har det ikke helt klart i hodet akkurat her jeg er nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abj Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 På min forrige E60 520iA (2004) låste dørene seg og jeg hadde ikke muligheten til å fjerne dette via iDrive. På den nye E61 520dAT (2008) låser dørene seg ikke. Jeg har imidertid sett i iDrive at det er mulig å aktivere/deaktivere dette. Jeg har min deaktivert og er glad muligheten er der. Jeg har navigasjonssystem Professional, hva har du? Jeg kan se etterpå hvor i iDrive denne innstillingen er. Har det ikke helt klart i hodet akkurat her jeg er nå.. Jepp, har Professional. Dørene låser seg, men jeg ønsker også en akustisk varsling (et pip) når dørene låser seg/låser seg opp. Har sett på e90post.com og i amerikansk bruksanvisning at de kan styre denne lydne via iDrive, men dette har ikke jeg noe valg for på min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Tror det er forbudt med akustisk varsling i Norge.. Derfor du ikke har det valget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abj Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2008 Tror det er forbudt med akustisk varsling i Norge.. Derfor du ikke har det valget.. Forbudt?! Jaja, sjokkerer meg ikke, med alle de rare forbudene som finnes her til lands ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 bare kjøpe kompressortute (ala russetute) klem på strøm fra sentrallåsen. da skal jeg love deg du for med deg når døra låses:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå