GSS Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Lyst på store vinterfelger? Har et sett 8x18 med tilnærmet ubrukte piggfire vinterdekk i dim 235/45-18. Dunlop wintersport m3. Har sittet på e34, passer sikkert også det meste av annen BMW. Kan se ut som det er sprekker i klarlakken på felgene, så de er ikke akkurat strøkne, men jeg synes de er pene. Slitasje i lakken rundt bolthullene også. Dekkene har ca 9mm mønster, og er nærmest ubrukte. Gi bud!
GSS Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Skrevet Januar 29, 2008 Ingen som ønsker seg store billige vinterhjul?
Gunnar Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 Hvor gamle er dekkene? Sånn i alder, ikke bruk.. står merket produke på sidene i en oval ring med fire siffer i. Forresten en merkelig dimensjon på disse, for store for 5-serie og litt små for 7-serie.
GSS Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Skrevet Januar 31, 2008 Hvor gamle er dekkene? Sånn i alder, ikke bruk.. står merket produke på sidene i en oval ring med fire siffer i.Forresten en merkelig dimensjon på disse, for store for 5-serie og litt små for 7-serie. Ja, dimensjonen er merkelig. De satt på en 5-serie, og var en tanke for store på den. Men blir de for små på 7'serien da? Aner ikke når dekkene er produsert. Lær meg å tolke kodene, så skal jeg sjekke. Er de fire sifrene uuåå? 1500 Notert, men jeg ønsker meg mer.
GSS Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Skrevet Januar 31, 2008 2K å jeg henter dem imorgen Hmm..... Gunnar: Er det nederste merkingen her? Synes det står 02 der. Virker merkelig om de skal være produsert for så lenge siden og ikke blitt brukt? Kan snart bruke dem som sommerdekk også da.
tonyku Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Jaja..... Hva hadde du tenk deg for felgsette da?
GSS Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Skrevet Januar 31, 2008 Gir du meg 4 for dem da? Om ingen andre kommer med noe høyere?
tonyku Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 hmm.. Da må du nokk spørre meg igjenn den 10. payday Send mg PM viss du ikke har solgt dem da.
Hansh Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 Hvor gamle er dekkene? Sånn i alder, ikke bruk.. står merket produke på sidene i en oval ring med fire siffer i.Forresten en merkelig dimensjon på disse, for store for 5-serie og litt små for 7-serie. De er lovlige på E39 ihvertfall (selv om de er litt for store). Kjøre selv på 225/60-16, enda bittelitt granne større, fordi forrige eier kjøpte dette av en eller annen grunn. Ser egentlig bedre ut og greit med litt ekstra høyde gjennom brøytekanter o.l.
GSS Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Skrevet Februar 1, 2008 Har aldri kjørt med dem, men kan ikke se noen større skader på felgene. Bortsett fra sprekker i lakken som nevnt, og et hakk i den ene felgen. Kan da ikke garantere at det ikke er kast, men vil ikke tro det. 2700,- er notert. Jeg blir borte til neste helg, høyeste bud da får dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå