|Ole| Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Skrevet Februar 9, 2008 litt usikker paa returen, kjem til aa fikse litt paa den imorra...men resten er eg fornogd med...
Frode D Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Her skjer det jo saker og ting! Men skal ikke du bytte innmaten i motoren? Og hvor mye skal du lade?
Ron Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 tøff bil -ang oljeretur fra turbo.. Regelen er at olja skal renne fritt ned i panna,å så skal oljerøret være over oljenivå,slik at ikke varm olje blir stående i turbo etter du har stoppa bilen. Ser det er flere og flere som tar returen i bunnpluggen,virke som det funke bra. Enkelt e det jo å -Ronny-
|Ole| Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Skrevet Februar 11, 2008 Her skjer det jo saker og ting! Men skal ikke du bytte innmaten i motoren? Og hvor mye skal du lade? Eg bytter ikk inmaten i denne pga att dette er eit proveprosjekt, skal ikkje lade meir enn 0.4...MAX 0.7...har hort dette gaar...
Frode D Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 Okei. Ja for det er mange som sier du kan lade opptil 0.5 bar uten å bytte innmat.. Derfor jeg lurte
|Ole| Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Skrevet Februar 11, 2008 Okei. Ja for det er mange som sier du kan lade opptil 0.5 bar uten å bytte innmat.. Derfor jeg lurte jah, haaper dei har rett hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå