Hankook Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 Kjører innom og handler meg en på vei hjem fra jobb idag. Noen som har noen andre tips om hva jeg kan prøve? Er ikke særlig ofte den stiger over midten, men vil ikke kjøre rundt å tenke på at jeg ikke kan gå ifra bilen på tomgang:-S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeAa Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Sjekk termostaten din i en kjele føre du setter den inn............... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2008 Har nå sjekket termostaten den åpner fint. Hører at det kommer en dunkelyd fra fronten på motoren når den sviver, som om det skulle vært slark i ett lager, så jeg tok tak i viskoskoblingen og kjente på den og fra den ene siden kjnte jeg slark, mens fra den andre siden var det ikke noe slark. Kjøper ny vannpumpe og satser på att dette var feilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Har nå skiftet viskoskobling, vannpumpe og termostat. Har igjen skiftet alt, selv om alt var nesten nytt. Men liker og være på den sikre siden:-D Skal si ifra om bilen enda kommer til og koke på tomgang. Satser og håper på att feilen nå er rettet;) Da jeg skiftet vannpumpa, merket jeg at det var slark i servopumpa. Antar att det var der den dunke lyden kom ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå