Rogern Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 tingen med vekt er at du nå ikke kan forandre tillat totalvekt i vognkortet.. og en 325 veier litt mere enn en 316.. du får spare på vekta når du bygger å heller montere ting å tang når den er godkjent..
MGR Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Skrevet Februar 1, 2008 tingen med vekt er at du nå ikke kan forandre tillat totalvekt i vognkortet.. og en 325 veier litt mere enn en 316..du får spare på vekta når du bygger å heller montere ting å tang når den er godkjent.. åja:s får bare ha ut mye plast ifra bilen da:P kjøre ute gulvteppe etc.
MGR Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Skrevet Februar 1, 2008 svar jeg fikk ifra bt: Hei! Jeg kjenner ikke til at vi har egne søknadspapirer for noe annet enn til ombygging av motorsykler! Skriv en søknad der du forteller hva du har tenkt å gjøre med bilen din, og hvordan du vil gå fram. Vi vil vite reg. nr på den bilen som skal bygges om. Vi vil også vite hvor eller fra hvilken bil du skal ta deler fra. (gjerne med reg.nr. eller årsmodell) Det enkleste er nok å skaffe seg en komplett 325i, og flytte over motor, girkasse, forstilling og bakstilling fra denne. Send søknaden til Statens vegvesen. Ikke sett i gang før du har fått tillatelse! så da var det bare å sette i gang å skrive da:)
Rogern Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 snodig. jeg fikk et skjema de kalte standard skjema fra region midt. holder på å bygge m3e36. på d skjemaet var deler av bilen inndelt. feks forstilling i en kolonne og motor i en og gir i en annen. så krysset jeg bare ut di delene jeg ville bytte og skrev bak hvilken bil de kom ifra. krysset ut omtrent alt på hele arket og sendte d inn. fikk svar å ringte til personen som hadde saken min å jeg forklarte litt og han fortalte meg litt hva han krevde når jeg var klar til visning.
MGR Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Skrevet Februar 1, 2008 snodig.jeg fikk et skjema de kalte standard skjema fra region midt. holder på å bygge m3e36. på d skjemaet var deler av bilen inndelt. feks forstilling i en kolonne og motor i en og gir i en annen. så krysset jeg bare ut di delene jeg ville bytte og skrev bak hvilken bil de kom ifra. krysset ut omtrent alt på hele arket og sendte d inn. fikk svar å ringte til personen som hadde saken min å jeg forklarte litt og han fortalte meg litt hva han krevde når jeg var klar til visning. åhh.. hmm, snodig.. jaja.. men får bare skrive søknad jeg da. og håpe på det beste:D
Bmw325turbo Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 Skal ikke trenge å skrive søknad for å bygge om fra 318 til 325, jeg ringte bare til han som har med godkjenningene her i trondheim, han sa det var bare å komme å vise bilen når jeg var ferdig. Den ble registrert ned til 4 seter da men.
MGR Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Skrevet Februar 1, 2008 Skal ikke trenge å skrive søknad for å bygge om fra 318 til 325, jeg ringte bare til han som har med godkjenningene her i trondheim, han sa det var bare å komme å vise bilen når jeg var ferdig. Den ble registrert ned til 4 seter da men. man skal egentlig skrive søknad, viss ikke kan bt være litt vrange, siden man egentlig skal det, er vel det som står i forskriftene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå