Gå til innhold

Bmw treff i hedmark??

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var det ikke en samling v/vikingskipet sist sommer? Eller var det året før? Må da gå an å ta opp igjen det til sommeren igjen? Samkjøre litt med de på feil side av mjøsa, slik at det ikke blir for tett på hverandre/samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir 2 år siden i sommer når det var treff på vikingskipet, var faktisk ganske bra oppmøte også.. var bra oppmøte på en del av treffene vi hadde på gjøvik i sommer også! drev også å snakket om å arrangere en cruising tur mjøsa rundt i fjor høst, men ble ikkno av, så får prøve å få til det igjen utpå våren når sommer dekkene er på igjen :wink: ! litt morrsommere å kjøre bil da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjøsarundt ble ett tema i fjor ja, men det ble vel ikke noe av pga liten interesse da mener jeg å huske. Jeg forslo ihvertfall det husker jeg.

Det har også vært snakk om å ha treffene på begge sidene av mjøsa. Bytte på hver 2.uke eller no. Evt ett treff i mnd er jo også kanskje nok. Men vi får se hva vi får til. Jeg klarer ihvertfall glatt å ta meg en tur hver 14dag å snakke litt skit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er like klar i år som i fjor for noe treff jeg hvertfall. jeg og mze hadde et par flott kvelder på mjøsstranda vi. hehe

vi må prøve å dra i gang litt skikkelig når våren kommer, er det som er morsomt. mjøsa rund og en felles grilling et sted er bra. hvertfall med litt godt drikke innabors og masse dritt prat rundt en varm grill. hehe

er klar med M3n så fort våren og varmen kommer jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...