Haug Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Skulle også vært no lignende treff de lenger sør har også. De vasketreffene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Var det ikke en samling v/vikingskipet sist sommer? Eller var det året før? Må da gå an å ta opp igjen det til sommeren igjen? Samkjøre litt med de på feil side av mjøsa, slik at det ikke blir for tett på hverandre/samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 blir 2 år siden i sommer når det var treff på vikingskipet, var faktisk ganske bra oppmøte også.. var bra oppmøte på en del av treffene vi hadde på gjøvik i sommer også! drev også å snakket om å arrangere en cruising tur mjøsa rundt i fjor høst, men ble ikkno av, så får prøve å få til det igjen utpå våren når sommer dekkene er på igjen ! litt morrsommere å kjøre bil da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Mjøsa rundt høres jo ut som en idé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Mjøsarundt ble ett tema i fjor ja, men det ble vel ikke noe av pga liten interesse da mener jeg å huske. Jeg forslo ihvertfall det husker jeg. Det har også vært snakk om å ha treffene på begge sidene av mjøsa. Bytte på hver 2.uke eller no. Evt ett treff i mnd er jo også kanskje nok. Men vi får se hva vi får til. Jeg klarer ihvertfall glatt å ta meg en tur hver 14dag å snakke litt skit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Bytte på hver 2 uke høres jo greit ut det også. Er jo ikke lange biten mellom Gjøvik-Hamar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 jeg er like klar i år som i fjor for noe treff jeg hvertfall. jeg og mze hadde et par flott kvelder på mjøsstranda vi. hehe vi må prøve å dra i gang litt skikkelig når våren kommer, er det som er morsomt. mjøsa rund og en felles grilling et sted er bra. hvertfall med litt godt drikke innabors og masse dritt prat rundt en varm grill. hehe er klar med M3n så fort våren og varmen kommer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 Det er sant det folk sier at sommeren er beste... Folk orker ikke og stå ute og fryse.. Ikke alle vil dra ut grom bila i salte heller... mjøsa rundt og treff der man bytter på og vær 2uke høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Prøve å få til noe sånn når snøen begynner å forsvinne da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 ja alt blir mye bedre da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 høres bra med annenhver uke. hamar-gjøvik til sommern : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Er det mye snø på Hamar eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 det er en del snø her oppi i hedemark og oppland gitt. og så lenge det finens mulighet for salt på veiene her oppe så tar jeg ikke ut bilen min av garasjen hvertfall. da blir såfall e28n. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Huff ja, er nok av snø og salt her. Bare våren kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 håper det blir litt til før den kommer ass. for bilen min er ike ferdig og klar for sesongen enda gitt. må ha mere tid mye å gjøre. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå