Bjørnar_ Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Vinter er rævva! Søle og skit, bahh! Mye bedre med tørre veier og sol :D
Haug Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Vinter er rævva! Søle og skit, bahh! Mye bedre med tørre veier og sol :D Kunne ikke sagt meg mer enig!
Stramvaier Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 Som sagt: Survdupper hehe. skulle gitt mange kr for å sett våre gode kar her MAZE med M3n på vinterdekk i skikkelig slapseføre med masse salt på veien når han hadde den. tror det hadde vært større sjagse å se nøkken i mjøsa enn det. hehe
Stramvaier Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 det var det jeg regnet egentlig med ja. hehe. men hva mener folket om en liten sosial sammenkomst på Mc Donald på gjøvik onsdag den 12-03. hyggelig å tatt en prat over en kaffe kop elelr en brus.noen som er med?
Tom-Erik ///M5 Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Skrevet Mars 7, 2008 kan sikkert ta meg en tur vis veien er tør. jeg kjenner ingen på gjøvik men det kan man da fort bli Men det blir må bli på kvelden for min del
Haug Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 kan sikkert ta meg en tur vis veien er tør. jeg kjenner ingen på gjøvik men det kan man da fort bli Men det blir må bli på kvelden for min del Kommer du innom å henter meg siden jeg ikke har fått ut bilen enda
Stramvaier Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 Da drar jeg i gang et liten mini samling for litt hyggelig bil prat på MC Donald på Gjøvik Onsdag 12-3-08 kl 19,00. hyggelig om flest mulig som kommer sier fra her så vi vet eventuelt åssen stemmningen for dette er.
mAZE Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 Jeg kan komme bortom en tur jeg, såfremt det ikke er poker den dagen.
Stramvaier Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 du og disse turene dine innom maze. nå må du sette av tiden her. hehe. jeg og bjornar er klare vi. hehe
mAZE Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 Når jeg først kommer er jeg jo en god stund da. hehe. Men ringte en dude i går som kanskje ville handle vogna mi, men den er uansett ikke borte til onsdagen. Kan jo komme med bobla jeg. hehe.
Tom-Erik ///M5 Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Skrevet Mars 8, 2008 kan sikkert ta meg en tur vis veien er tør. jeg kjenner ingen på gjøvik men det kan man da fort bli Men det blir må bli på kvelden for min del Kommer du innom å henter meg siden jeg ikke har fått ut bilen enda Kan komme og hente deg jeg vettu.. Bare jeg vet hvor send meg tlf nummert ditt så ordner vi det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå