Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Vinter er rævva! Søle og skit, bahh! Mye bedre med tørre veier og sol :D:D

Kunne ikke sagt meg mer enig!

Skrevet
Som sagt: Survdupper hehe. :D

skulle gitt mange kr for å sett våre gode kar her MAZE med M3n på vinterdekk i skikkelig slapseføre med masse salt på veien når han hadde den. tror det hadde vært større sjagse å se nøkken i mjøsa enn det. hehe :lol::lol:

Skrevet

det var det jeg regnet egentlig med ja. hehe. men hva mener folket om en liten sosial sammenkomst på Mc Donald på gjøvik onsdag den 12-03. hyggelig å tatt en prat over en kaffe kop elelr en brus.noen som er med?

Skrevet
kan sikkert ta meg en tur vis veien er tør. jeg kjenner ingen på gjøvik men det kan man da fort bli :D Men det blir må bli på kvelden for min del

Kommer du innom å henter meg siden jeg ikke har fått ut bilen enda ;)

Skrevet

Da drar jeg i gang et liten mini samling for litt hyggelig bil prat på MC Donald på Gjøvik Onsdag 12-3-08 kl 19,00. hyggelig om flest mulig som kommer sier fra her så vi vet eventuelt åssen stemmningen for dette er.

Skrevet

Når jeg først kommer er jeg jo en god stund da. :) hehe. Men ringte en dude i går som kanskje ville handle vogna mi, men den er uansett ikke borte til onsdagen. Kan jo komme med bobla jeg. :D hehe.

Skrevet
kan sikkert ta meg en tur vis veien er tør. jeg kjenner ingen på gjøvik men det kan man da fort bli :D Men det blir må bli på kvelden for min del

Kommer du innom å henter meg siden jeg ikke har fått ut bilen enda ;)

Kan komme og hente deg jeg vettu.. Bare jeg vet hvor :D send meg tlf nummert ditt så ordner vi det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...