Jonner'n Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Hellu har for en god stund siden kjøpt shortshift fra Gs bildeler til min e34. men lurer litt på om jeg ikke skal drite i å sette på den og heller kjøpe den til z3 (coupe?). Den fra Gs må jeg teipe rundt leddet og herje og sette på låseringer for å få til å passe, pluss at den er bein hard(!) selv etter å ha løsnet leddet på shortshiften i en tvinge og fett oppi. Går girstanga fra z3 rett på e34 uten modifiseringer, og blir den lett og grei å gire med iforhold til Gs sin? ser det er flere her inne som har brukt z3 stengene. hvem av z3 stengene vil dere anbefale? har forresten ny sånn hvit plastring også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Flere her som har Z3 coupe stang ja, og den går vel rett på og har etter det jeg har lest vært veldig bra. Selv har jeg en fra Z3M coupe jeg skal montere på min E36, denne har enda kortere vandring, men for å få denne på uten at den tar nedi mellomakslingen må en modifisere det staget frem til girkassa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 gjelder den modifiseringen e34 også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Jeg kjøpte shortshift fra Schmiedmann/Motortechnic til min E34 og det var schmokk rett på plass. Veldig enkelt og greit. Den ble myyye diggere i giringen etter dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Jeg har orginal Z3 stang på min E34! Hverken teip eller låseringer må til, og den virker helt slik som den orginale. Bare kortere, og perfekt vandring . Dette er bare å shoppe deg Z3 stang Jon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 fett.. da tror jeg jeg gjør det.. så blir det ordentlig. med orginal del! syns det blir litt jalla når man må mikse og trikse for å få ting til å passe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Jeg har orginal Z3 stang på min E34! Hverken teip eller låseringer må til, og den virker helt slik som den orginale. Bare kortere, og perfekt vandring .Dette er bare å shoppe deg Z3 stang Jon! Helt enig. Godt anvendte penger. Stusset litt når jeg hadde fått dette montert og skulle sette den i gir første gangen. Tok noen sek før jeg sjønte hvor kort vandring det var, he he . (orginal Z3). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2008 ringte Stenshagen idag for å bestille meg girstang. Spurte da om til vanlig z3, men de sa det var forskjell på 1.8l og f.eks 2.8l. vet det er forskjell på "vanlige" og til m'en, men er det noen vesentlig forskjell på de to andre stengene?? bestilte den til 2.8 l jeg Og da er det bare tut og kjør, og ingen bøying av stenger...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Jeg vet ikke om jeg har 1,8/1,9 eller 2,8 stanga Jon. Men trenger ikke å bøye eller kødde, plug and play . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2008 fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Du som sa at M stanga er enda kortere, tar feil. Alle er like, hvertfall fra 2.8 og opp. Ganske sikker på at resten er like og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alle brukernavn er tatt Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Ifølge delenr. på GS er det forskjell på de 1.8/1.9 : 25117527252 2.8 : 25111222884 Z3m coupe : 25117527254 Er litt forvirra. Hvilken bør jeg bestille? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alle brukernavn er tatt Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Kjøpte girstang fra vanlig Z3 (25117527252) Når jeg hadde slått i stykker plastringen og tatt ut girstanga viste det seg at den jeg hadde fra før faktisk har bedre utveksling. Står short på den, men det er fra kula og opp. Dvs. ingen forbedring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Jeg kjøpte shortshift fra Schmiedmann/Motortechnic til min E34 og det var schmokk rett på plass. Veldig enkelt og greit. Den ble myyye diggere i giringen etter dette Jeg kjøpte også denne,var bare smokke rett på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 hva med å lage den selv? er jo gjort i en håndvending....pluss at du da kan bestemme vandring selv... har selv gjort dette mange ganger å det funker som bare det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå