Gå til innhold

shortshift e34. gs / z3?

Jonner'n
 Share

Anbefalte innlegg

Hellu 8)

har for en god stund siden kjøpt shortshift fra Gs bildeler til min e34. men lurer litt på om jeg ikke skal drite i å sette på den og heller kjøpe den til z3 (coupe?).

Den fra Gs må jeg teipe rundt leddet og herje og sette på låseringer for å få til å passe, pluss at den er bein hard(!) selv etter å ha løsnet leddet på shortshiften i en tvinge og fett oppi. :?

Går girstanga fra z3 rett på e34 uten modifiseringer, og blir den lett og grei å gire med iforhold til Gs sin? ser det er flere her inne som har brukt z3 stengene.

hvem av z3 stengene vil dere anbefale? har forresten ny sånn hvit plastring også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere her som har Z3 coupe stang ja, og den går vel rett på og har etter det jeg har lest vært veldig bra. Selv har jeg en fra Z3M coupe jeg skal montere på min E36, denne har enda kortere vandring, men for å få denne på uten at den tar nedi mellomakslingen må en modifisere det staget frem til girkassa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har orginal Z3 stang på min E34! Hverken teip eller låseringer må til, og den virker helt slik som den orginale. Bare kortere, og perfekt vandring 8) .

Dette er bare å shoppe deg Z3 stang Jon!

Helt enig. Godt anvendte penger. Stusset litt når jeg hadde fått dette montert og skulle sette den i gir første gangen. Tok noen sek før jeg sjønte hvor kort vandring det var, he he :-). (orginal Z3).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringte Stenshagen idag for å bestille meg girstang. Spurte da om til vanlig z3, men de sa det var forskjell på 1.8l og f.eks 2.8l. vet det er forskjell på "vanlige" og til m'en, men er det noen vesentlig forskjell på de to andre stengene??

bestilte den til 2.8 l jeg :roll:

Og da er det bare tut og kjør, og ingen bøying av stenger...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...