M3 Yngve Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Uten det kittet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Absolutt uten det kittet. det ødelegger jo hele bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Davidsm3 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Ok takk for respons:) jeg liker det clean,men liker også gamle bmw løpsbiler. så har jeg jo e21 alpinan som er ``clean``. men får se hva tiden viser.. rå det siste bilde der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 jævlig bøs den bilen din david!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Uten det kittet. x2 grom den "speedhunters" bilen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Ok takk for respons:) jeg liker det clean,men liker også gamle bmw løpsbiler.så har jeg jo e21 alpinan som er ``clean``. men får se hva tiden viser.. rå det siste bilde der Kjør på med kittet...det er gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Davidsm3 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 har hatt den 02 her for et forbilde..selv om det ikkje er e21..men samme kit og enkle lykter. har kjøpt en slik motorsport bak vinge også. fann en nesten ny fra tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 slik stuk skal det være animert bilde da men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Davidsm3 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Rått :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Bruk kitte det blir dødelig bra,må være litt spesiel av og til vetu Du har jo Alpina`en som blir et mer rent stuk.Kult og komme på treff med den andre garantert unikt og kult,dette er jo trossalt ingen jalla styling Stå på dette vet jeg blir helt konge,drit i alle orginal patriotene her inne Det er trossalt svært få med orginale biler her inne,selv om de mener det selv Setter vi det litt på spissen så er jo:senkesett,felger,hvite blinklys,frontspoilere osv uorginalt.Stå på,godt at noen har egne meninger og tør og vær anderledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Davidsm3 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Takk dette ble jo brukt i racing! men ikkje mye som er så rått som clean lav e21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Ja vist på med kittet ser helt rått ut. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Flere av "airbag"-bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
545haj Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Her er ett bilde av min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå