Gå til innhold

Den store E-30 bildetråden


EirikL
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 372
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott E30. Hvit Touring er meget flott. Men noe justering må vel til på fronten? Litt fortung styling, når kommer resten av pakken? : )
M-techen er ikke helt strøken, men fekk den så billig så har laga den til slik at den ser grei ut :) Den har ikke skikkelige fester helder, men det ser jo "greit" ut sånn som det er nå.

Er vertfall på jakt etter touring sideskjørt, bake tror ikke jeg at jeg trenger noe. Vi få se :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har hjertet for karosseriet. Har sansen for det. Ikke mist den. E30 karosseriet er det flotteste som er bygget. Og noe til ettertanke for mange. Man trenger ikke M-techII for at bilen skal bli fin. : )

Bilen blir i mitt eie, og ingen planer for salg. Kun oppgraderinger. Og det kan jo bli morro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det vil fungere på min bil. Skulle i utgangspunktet ha gule lykter på den, men etter mye vurdering å råd og vink. Så ble det sorte DE. Så egentlig er jeg på jakt etter grøftelys som holder seg sorte. Og ikke blir gule, etter litt bruk (slik som de jeg har er blitt) . Vil gjerne holde fokuset på de blanke nyrene isteden for å senke de til grøftelysene. Men takk for tipset : ) Gult er jo kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det vil fungere på min bil. Skulle i utgangspunktet ha gule lykter på den, men etter mye vurdering å råd og vink. Så ble det sorte DE. Så egentlig er jeg på jakt etter grøftelys som holder seg sorte. Og ikke blir gule, etter litt bruk (slik som de jeg har er blitt) . Vil gjerne holde fokuset på de blanke nyrene isteden for å senke de til grøftelysene. Men takk for tipset : ) Gult er jo kult!

De blanke nyrene må du vertfall ikke bytte ut. Siden du har sort bil, så passer det ikke. Alt blir liksom så sort og kjedelig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...