Lapin Kulta Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 Hvordan farge er det på japanern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Alpina leverte E30 i alle standard BMW-farger (også rød) i tillegg til deres egen Alpina-blå og Alpina-grønn. Den røde B3 2.7 med M-tech er sannsynligvis levert med det utstyret fra Alpina B6 2.7 med M-tech II til salgs i Japan Mulig, men da er det litt spesielt at den kun har M-Tech 2 støtfanger bak og ikke foran.. Den røde på forrige side har jo både foran og bak. Jeg tror fortsatt det er ettermontert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Må ikke glemme M-tech1 vingen da Tore. Bastard dette.. Kryssning mellom Mtech-1, M-tech2 og alpina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Hehe..stemmer det Jürgen! Samme kan det være egentlig, så lenge den er så feeet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Ja for all del, det var ikke negativt ment! Kjenner jeg får lyst å slippe skolebøkerne å stikke hjem å holde på med e30`n i stedet egnetlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Enough talking, more posting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Lite bilde av den første cab`en min ! Sikkert delte meninger om utseende, men d kan nevnes at dette er i 2006.. Var alle fall stas å hente denne som min første skikkelige E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Digger faktisk den bilen der den dag i dag, foruten bakfangeren (og sølv netting) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 den var på rånetreff på Notodden i 2007 den caben der, hvor går den hen egentlig? relativt påkosta og gjennomført Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Savner den veldig også Anders!! Bakfangeren kunne vært bytta til Infinity, mens nettingen skulle vært svart og lyktene svarte DE så klart! Tror den går i Stavangerområdet, Stord mener jeg. Jeg solgte den til Skien vinteren 2006, så du kan nok ha sett den der ja.. Gikk vel i Skienområdet ett par år eller noe sånn.. Skulle egentlig kjøpe den tilbake i 2008, men prisen ble for høy, samt av cab-bakruta var vekk, og motor er sliten etter at han som kjøpte den fra meg monterte NOS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 bare et bilde av vinterbilen har skjørt, framfanger, spoiler og senkesett liggende. men venter med det til snøen forsvinner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Enough talking, more posting Heftig touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Får lyst å bruke astronomiske summer på bilen min hver gang jeg er innom denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå