Torek Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Fy f*** den røde m3n var strøken..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Slenger ut noen av min også Mye flotte biler innpå her vertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 e30 kler de heldekkende boltdekslene som sitter på borbet-felgene lengre oppi her..røddig savner dog noen touringer i tråden, det som er det tøffeste karosseriet, også er den praktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 e30 kler de heldekkende boltdekslene som sitter på borbet-felgene lengre oppi her..røddig Enig. Det ser veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 15, 2010 Share Skrevet Juli 15, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 e30-treff! LINK TIL FILM FRA TREFFET UNDER BILDET. MÅ SEES!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 e30-treff! LINK TIL FILM FRA TREFFET UNDER BILDET. MÅ SEES!! hehe morsomt:D og er det noen som har flere bilder av denne? baksete osv..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Slenger ut noen av min ogsåMye flotte biler innpå her vertfall! Dette er klart den fineste E30n i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Savner den veldig også Anders!! Bakfangeren kunne vært bytta til Infinity, mens nettingen skulle vært svart og lyktene svarte DE så klart! Tror den går i Stavangerområdet, Stord mener jeg. Jeg solgte den til Skien vinteren 2006, så du kan nok ha sett den der ja.. Gikk vel i Skienområdet ett par år eller noe sånn.. Skulle egentlig kjøpe den tilbake i 2008, men prisen ble for høy, samt av cab-bakruta var vekk, og motor er sliten etter at han som kjøpte den fra meg monterte NOS Den går på stord denne cabb`en . Ganske fine! http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... =841590483 Her er facebooken til eigaren med ein haug med bilde av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Syns denne var kjempe tøff, selv at den var 4 dørs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Jeg vil se flere strøkne preface Gjerne med litt senk og gromme hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå