Spiritus Sancti Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Og de baklyktene er gått ut av produksjon så de er verre å få tak i. Prøver selv men er nesten umulig... Vanskelig? Søk på "startec" på www.ebay.de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Og de baklyktene er gått ut av produksjon så de er verre å få tak i. Prøver selv men er nesten umulig... Vanskelig? Søk på "startec" på www.ebay.de.. Hva er forskjellen på MHW å startec? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 De er ikke billige de MHW baklyktene på BSbildeler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 De er ikke billige de MHW baklyktene på BSbildeler! nei,så det der.. 4050 spenn j Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Får legge ut noen E30'er her jeg og Har du tatt dette Anders? det der er jo på City Cyd-plassen den dagen jeg kjøpte den cab`en der.. jeg står å skuer i blå/hvit jakke der var vel 28mai eller 4juni 2006.. Det var jo heller aldri tvil om at denne skulle bli med hjem..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Har du tatt dette Anders? det der er jo på City Cyd-plassen den dagen jeg kjøpte den cab`en der.. jeg står å skuer i blå/hvit jakke der var vel 28mai eller 4juni 2006.. Det var jo heller aldri tvil om at denne skulle bli med hjem..!! Du som har eid denne ja? Nei, ikke jeg som har tatt bildet, mener jeg fant det på hjemmesiden til Automote eller i en salgsannonse for et par år tilbake.. Skamrå bil hvertfall, men har ikke hatt gleden av og se den live.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Har du tatt dette Anders? det der er jo på City Cyd-plassen den dagen jeg kjøpte den cab`en der.. jeg står å skuer i blå/hvit jakke der var vel 28mai eller 4juni 2006.. Det var jo heller aldri tvil om at denne skulle bli med hjem..!! Du som har eid denne ja? Nei, ikke jeg som har tatt bildet, mener jeg fant det på hjemmesiden til Automote eller i en salgsannonse for et par år tilbake.. Skamrå bil hvertfall, men har ikke hatt gleden av og se den live.. Stemmer det ja. aah, måtte vel kanskje være sida til automote det da. Ja, bilen var fin den. angrer den dag i dag på at jeg solgte den egentlig.! nå befinner den seg i Skien tror jeg. I litt dårligere forfattning enn det den var ble d også sagt. tenkte på å kjøpe den tilbake i fjorsommer, men da jeg solgte den va motoren litt småsliten, å nye eier monterte NOS. å så ble den vel krasja litt, å lakkert på nytt kun i blåfarga. taket er vel heller ikke noe å skryte av mere, siden d i annonsa sto at det manglet rute bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Stemmer det ja. aah, måtte vel kanskje være sida til automote det da. Ja, bilen var fin den. angrer den dag i dag på at jeg solgte den egentlig.! nå befinner den seg i Skien tror jeg. I litt dårligere forfattning enn det den var ble d også sagt. tenkte på å kjøpe den tilbake i fjorsommer, men da jeg solgte den va motoren litt småsliten, å nye eier monterte NOS. å så ble den vel krasja litt, å lakkert på nytt kun i blåfarga. taket er vel heller ikke noe å skryte av mere, siden d i annonsa sto at det manglet rute bak.. Okay.. Husker jeg så den ute til salgs for noen år tilbake, men ble skeptisk med en gang jeg så det var montert NOS på bilen.. Hadde det ikke vært for det, hadde jeg nok kjøpt den da.. Trist og se/høre at gamlebilen forfaller sånn da.. Hadde blitt gal tror jeg hvis noen hadde klart og gjort noe rart med bilen min kort tid etter jeg hadde solgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 De er ikke billige de MHW baklyktene på BSbildeler! Spurte de en gang i sommer om det var de MHW lyktene det snakkes om her og la inn en bestilling på et sett. Ikke hørt noe ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Har de på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Bare for å minne på at dette er en bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Her er et inlegg fra meg.pen bil i kledelig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 å her er noen flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Det så ut som en ytterst merkelig sammensetning av styling Edit: pick-up e kult En slik en som dette kunne jeg tenkt meg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 legge ved et bilde av min også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå