Gå til innhold

Den store E-30 bildetråden


EirikL
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 372
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får legge ut noen E30'er her jeg og :wink:

wbtotr26ehsag0flgt8y.jpg

Har du tatt dette Anders? det der er jo på City Cyd-plassen den dagen jeg kjøpte den cab`en der.. :D jeg står å skuer i blå/hvit jakke der 8) var vel 28mai eller 4juni 2006..;) Det var jo heller aldri tvil om at denne skulle bli med hjem..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt dette Anders? det der er jo på City Cyd-plassen den dagen jeg kjøpte den cab`en der.. :D jeg står å skuer i blå/hvit jakke der 8) var vel 28mai eller 4juni 2006..;) Det var jo heller aldri tvil om at denne skulle bli med hjem..!!

Du som har eid denne ja?

Nei, ikke jeg som har tatt bildet, mener jeg fant det på hjemmesiden til Automote eller i en salgsannonse for et par år tilbake.. Skamrå bil hvertfall, men har ikke hatt gleden av og se den live..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt dette Anders? det der er jo på City Cyd-plassen den dagen jeg kjøpte den cab`en der.. :D jeg står å skuer i blå/hvit jakke der 8) var vel 28mai eller 4juni 2006..;) Det var jo heller aldri tvil om at denne skulle bli med hjem..!!

Du som har eid denne ja?

Nei, ikke jeg som har tatt bildet, mener jeg fant det på hjemmesiden til Automote eller i en salgsannonse for et par år tilbake.. Skamrå bil hvertfall, men har ikke hatt gleden av og se den live..

Stemmer det ja. aah, måtte vel kanskje være sida til automote det da.

Ja, bilen var fin den.:) angrer den dag i dag på at jeg solgte den egentlig.! :roll: nå befinner den seg i Skien tror jeg. I litt dårligere forfattning enn det den var ble d også sagt. tenkte på å kjøpe den tilbake i fjorsommer, men da jeg solgte den va motoren litt småsliten, å nye eier monterte NOS. å så ble den vel krasja litt, å lakkert på nytt kun i blåfarga. taket er vel heller ikke noe å skryte av mere, siden d i annonsa sto at det manglet rute bak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det ja. aah, måtte vel kanskje være sida til automote det da.

Ja, bilen var fin den.:) angrer den dag i dag på at jeg solgte den egentlig.! :roll: nå befinner den seg i Skien tror jeg. I litt dårligere forfattning enn det den var ble d også sagt. tenkte på å kjøpe den tilbake i fjorsommer, men da jeg solgte den va motoren litt småsliten, å nye eier monterte NOS. å så ble den vel krasja litt, å lakkert på nytt kun i blåfarga. taket er vel heller ikke noe å skryte av mere, siden d i annonsa sto at det manglet rute bak..

Okay.. Husker jeg så den ute til salgs for noen år tilbake, men ble skeptisk med en gang jeg så det var montert NOS på bilen.. Hadde det ikke vært for det, hadde jeg nok kjøpt den da..

Trist og se/høre at gamlebilen forfaller sånn da.. Hadde blitt gal tror jeg hvis noen hadde klart og gjort noe rart med bilen min kort tid etter jeg hadde solgt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke billige de MHW baklyktene på BSbildeler! :D

Spurte de en gang i sommer om det var de MHW lyktene det snakkes om her og la inn en bestilling på et sett. Ikke hørt noe ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...