ParamedicX5 Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 4 stk. Nokian WR 235/35-19 Har feilinnkjøpt 4 nye NOKIAN WR 235/35-19 vinterdekk, da jeg bestilte feil og endte opp med 8 stk, selger jeg disse for det jeg ga med mine 55% rabatter. Kan brukes som helårsdekk, da de tåler varme og 240 Km/t. 4 stk for 7.900,-!!!!!! Det er billig for Nokian WR !!! Send PM eller mail: engely@online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Bra pris, men ikke kjempe bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 Bra pris, men ikke kjempe bra Hehe...men de er tomme. Forsøkte nemlig å bestille der. 2-3 ukers ventetid. Disse jeg har kommer til Oslo over helga, og ER billigere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Bra pris, men ikke kjempe bra Hehe...men de er tomme. Forsøkte nemlig å bestille der. 2-3 ukers ventetid. Disse jeg har kommer til Oslo over helga, og ER billigere! hehe... ok Faen at du ikke la de ut litt tidligere. Var på leit etter 19" vinterdekk til felgene mine for noen uker siden. Men endte opp med å kjøpe 17" Hvordan er det å kjøre med 19" vinter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 Bra pris, men ikke kjempe bra Hehe...men de er tomme. Forsøkte nemlig å bestille der. 2-3 ukers ventetid. Disse jeg har kommer til Oslo over helga, og ER billigere! hehe... ok Faen at du ikke la de ut litt tidligere. Var på leit etter 19" vinterdekk til felgene mine for noen uker siden. Men endte opp med å kjøpe 17" Hvordan er det å kjøre med 19" vinter? Kommer litt ann på hvor du bor, men her i oslo, som is/snøføre er skjelden er det jo det beste. Man får utseende og hjul som takler mye vann/regn, men samtidig funker på snø i ny og ne. Har brukt WR i 19" i siste 3 vinterene og valgte nå 18" med RSI,- som er MYE bedre dekk, men for myke, og blir litt "vinglete". Men slik det er her i dag er jo RSI helt TOPP!! Men, gå for 19" på vinteren. D er jo d som duger! Her er felgene jeg kjøpte til mine 19" WR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Bra pris, men ikke kjempe bra Hehe...men de er tomme. Forsøkte nemlig å bestille der. 2-3 ukers ventetid. Disse jeg har kommer til Oslo over helga, og ER billigere! hehe... ok Faen at du ikke la de ut litt tidligere. Var på leit etter 19" vinterdekk til felgene mine for noen uker siden. Men endte opp med å kjøpe 17" Hvordan er det å kjøre med 19" vinter? Kommer litt ann på hvor du bor, men her i oslo, som is/snøføre er skjelden er det jo det beste. Man får utseende og hjul som takler mye vann/regn, men samtidig funker på snø i ny og ne. Har brukt WR i 19" i siste 3 vinterene og valgte nå 18" med RSI,- som er MYE bedre dekk, men for myke, og blir litt "vinglete". Men slik det er her i dag er jo RSI helt TOPP!! Men, gå for 19" på vinteren. D er jo d som duger! Her er felgene jeg kjøpte til mine 19" WR Gratulerer med å være en av de første i norge som får denne felgen! (mener nå i hvertfall at den er helt ny fra dotz. ) å si at disse egner seg som helårsdekk er jalla! blir stein harde og til neste vinter så er det boss,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 Jaja...sant nok. Holder fint dom vinterdekk en sesong, men da har du fine sommerdekk av de etterpå. Derav helårsdekk. Har hatt slike siste 4-5 år, så d har aldri vært noe problem om sommerene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Nei, men det er ett vinter dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2008 Jada...men kan benyttes om sommeren, og da er det jo opp til kjøper. Slik jeg ser det er du ikke intr. så du lurer man jo på hvorfor engasjementet er så sterkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå