Werther Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 Fin bil, vurderte selv å kjøpe denne her når den lå til salgs. Men endte opp med en Avusblau Har du skaffet M-Aerodynamic-speilene enda? Du kunne vurdert å sette på original-grill da (soted eller ei), sånn at den blir korrekt kosmetisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 26, 2008 Forfatter Share Skrevet April 26, 2008 har speilene ja men ikke fått de lakket enda. er litt treig hehe. breifronten du tenkte på? isåfall så får eg ta det med tiden, må jo faktisk kjøpe panser og front og få det lakket, blir fort opp mot 10k da og det er ikke verdt det nå hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 Pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 jaja lenge siden denne tråden ble oppdatert. ikke skjedd så mye da, fått på aerodynamic speilene og ellers har jeg bare kost meg bak rattet hehe. legger til noen bilder og lyden av supersprint eksos fra kat og bak.. http://s27.photobucket.com/albums/c200/ ... V00481.flv siste linken lyd av eksos.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Grattis, ble jo en pen bil det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Linken funker ikke Pen bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 takk. så jo no at speilene ikke var montert på de bildene arrggghhh. får ta noen idag da. men legger med et bilde da jeg var på eikås og skulle prøve litt på bane. gikk greit men er ikke noe bane for denne bilen egentlig så blir ikke mer kjøring der hvertfall. der var speilene montert også likte dette bildet sinnsykt godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Hehe, nå skjønte jeg ikke mye, så ikke noen andre speil enn de org Synd det omtrent er umulig å få tak i hvite blink bak til touringene.. Tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Kult bilde av en fet M5 . Hehe, nå skjønte jeg ikke mye, så ikke noen andre speil enn de org Er Aerodynamic på dette siste bilde da røra . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Ja, på siste bilde så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 som folk sikkert har fått med seg så har bilen vært tilsalgs lenge og jeg får ikke igjen lappen før i februar. markedet for salg av sånn bil er ikke akkurat topp i disse dager. så jeg har bestemt meg for å beholde bilen og fikse de feil og mangler som ble påvist på eu og generell pleie av bilen. ting som skal gjøres til jeg får igjen lappen. -clutchbytte - brilleforing begge sider bak -håndbrekk sko begge sider -frontrute bytte -bremserør bak fra venstre til høyre kalipper -bytte\tette lekkasje på bunnpanne( gåen pakning) -poly foringer på stab stag -justere ventilene -bytte ledninsnett i bakluke for det er begynt og kødde seg. mangler ryggelys og tåkelys på høyre side -tårnstag i motorrom -bytte plugger til bosch y6dc. står denso i nå -lakke kalippere. tips til farge? -bytte olje og filter -sette inn erstatningsrør for katalysator. fikk med skikkelig bygd rør med lambda uttak når jeg kjøpte bilen. -hjelpesnekkeforing -kjøpe nye sommerdekk -bytte reg.kjede strammer det meste blir bestilt iløpet av neste uke, så må jeg bare finne meg en bukk og begynne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Du vet at det igjen nå er mulig å få tak i hvite blinklysglass bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 hehe fælt å du maser om disse blinklysa DR_S!? men jeg er helt enig! er dét og lett toning foran som trengs, for å få denne perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 http://www.vparts.se/cgi-bin/ibutik/AIR ... artgrp=428 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 http://www.vparts.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=steg_tva&artgrp=428 Takk for linken Dr_S. Da har jeg bestillt hvite blinklys til min Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå