///MPower Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 har hatt problem med at batteri tapper seg og bilen kan være litt treg å starte. kjøpte nytt batteri for en stund siden og igår byttet jeg det ut siden jeg skulle på treff. ble litt overrasket når jeg tok ut det gamle batteriet og det var på 62ah , det som skal være org i bilen er på hele 85ah ikke rart den har vært litt vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 har fått vekk all klarlakk og polert en gang over de og sånn ble resultatet. skal sikkert ta en runde til og få de litt blankere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Tøfft Skal du ikke legge klarlakk på da...??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Ser veldig bra ut Hva har du brukt til å polere og hvordan har du gjort det? Vurdert å lakkere senteret? Kan være det hadde vært kult med samme lakk på senteret som på sideskjørtene og fangerne, hadde også blitt litt mer kontrast til den polerte kanten..(Bare det ikke blir for mørkt da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2009 hadde ikke tenkt å legge på klarlakk igjen nei. får heller polere de når det trengs. brukte autosol og gnikket og gnikket. har faktisk vurdert og lakke senter i den gråfargen, tror ikke det blir denne sesongen. får ta det neste sesong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 hva brukte du for å ta av den gamle klarlakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Om du tar deg tid og leser så står det duxola, dette er da en malingsfjerner som du får kjøpt på Obs, maxbo etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 har nå holdt på med bilen og fått gjort litt med den. dette er byttet nå -ny hardykobling -nytt innslag på starter -simringer foran og bak i girkasse, ny olje -clutch - brilleforing begge sider bak -bremserør fra foran til høyre kalipper bak -bytte\tette bunnpanne, bytte pakning -poly foringer på stab stag foran og bak -bytte ledninsnett i bakluke -plugger bosch y6dc -olje og filter -hjelpesnekkeforing -nye sommerdekk -traversforinger bytte til powerflex -nye pakninger og oppheng på eksos -pusse ned og polere opp sommerfelgene -bytte bensinfilter pluss noe annet småting. nå mangler det bare frontrute og en etterkontroll på eu og lappen hentes 23 feb. time på biltilsynet blir bestilt på mandag, skal få inn baksete og godkjenne coiloversene hiver ut en del bilder av det som er gjort. gåen simring kan du si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 reint og fint etter bytte av simring og klar for å settes på. ny clutch montert også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 aiaiai God jobbing her! Det liker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Dette ble jo bra! Så ut som gamle foringene var litt slitt også ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Denna bilen har kompisen min hatt en gang. Første sjikkelige bmw en jeg kjørte.Godt og se at den fortsatt lever og har det bra. Har en del bilder av den fra den gangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 takker. begynner og komme seg no kribler bare etter å få kjøre igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Fantastisk flott bil. Moro å se at du tar så fint vare på den! Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå