Gå til innhold

Har kjøpt meg E46 328ci! UPDATE 19.04 SIDE 7!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På de rattene før 98, så var det kun en ledning inn til airbag. Etter det, kom det med to ledninger inn til airbag. Så kom i 98, ikke 2001 som du sier. Derfor rattet gikk rett på. Fikk nullstilt airbag lampa, og den lyser heller ikke.

Rattet passer fint, jeg har nettopp gjort det samme, ikke fikk jeg varsellys heller.

Men det er ikke det som er saken.

2-fase airbagsystem kom i 2001, derfor er det ikke sikkert din airbag løses ut ved en krasj siden du har en 2000 mod.

Men dette var bare som en opplysning til deg, er du overbesvist selv at det fungerer så er vel alt greit. Håper du har sjekket dette grundig da.

Her er den tråden jeg startet for en tid tilbake her på bimmers:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=61175&highlight=

Det som John H skriver i den tråden er dessverre riktig :-(

Men multifunksjons knappene og airbag pluggene gikk rett nedi den originale sleperingen fra det gamle rattet. Rart hvis de har laget dette likt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg justert panseret enda en gang. Fikk gjort det ordentlig nå. Ble veldig bra syntes jeg. Nå er glippen veldig fin, men problemet nå er bare at panseret buler litt opp helt framme. Men er ikke noe jeg kan få gjort med det. Prøvde å bruke skiver under framskjermen, men da ble bare glippen større.

Bilder:

DSCN4859.jpg

DSCN4856.jpg

DSCN4847.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke mulig å finne ut hva som gjør at panseret ligger høyere, panser demper/lås eller noe, så det kan byttes eller gjøres kortere?

M6 felg på venstre fremhjul?

Det som er rart skjønner du. Fordi panseret ligger ikke nedtil eller noe. Hvis jeg legger hånda mi der og dytter litt ned, så ligger det helt jevnt. Så skjønner ikke helt hva det kan være. Men leste litt på e46fanatics, og der har de flytt panseret litt lenger bakover mot frontruta. Jeg har gjort dette litt på der panseret er festa til bilen, men de hadde også gjort det der panseret er festa til mekanismen som skyver det opp og ned. Så tror kanskje at panseret er litt for langt sånn det er nå, og da buler det litt opp når jeg låser det ned. Så det jeg må gjøre er å flytte det lenger bak, men da må jeg ta av panseret og file ut der det er festet til den skyvemekanismen.

Ja, er M6 felg :) Også er det M5 felger på vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut, må fortsatt få tatt en kikk på bilen din en dag! Gleder meg til sommer og BMW-treff igjen jeg! Være ute til langt på kvelden å...naai, blir bra! :D

Ja, du må få sett den en dag. Men helst med sommerfelger og når jeg får senket den perfekt :)

Ja, blir bra med bmw treff igjen. Når er det første bmw treffet egentlig? Fortsatt på Tryvann?

Fått kjøpt deg noe ny bil enda da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel Tryvann som er det første tenker jeg?

Jeg har ikke fått kjøpt den enda, men har pekt ut en bil ja..heh

Ja, men tror Tryvann treffet er flytt til litt senere. På grunn av at hvert år har det kommet snø og dritt der. Og alle kommer med sommerdekk :)

Send meg linken til bil på PM :) Vil se, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vettu, når jeg tenker meg om så tror jeg ikke treffet er på Tryvann i år? Tror det ble Valle Hovin? Heh, om du har fulgt med litt på forumet og innleggene til Geir Ove så har du nok sett den tenker jeg, 2005 320d Edition Sport ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Her kommer det update. Har nettopp motatt felgene mine nå. Har ikke fått lagt på dekk på de enda, men det blir gjort i slutten av denne uken. Kommer med ny update når de er satt på. Da ser dere også senkingen jeg har gjort (justerbart senkesett).

Kjempe service på modbargains.com. Tok 13 dager før felgene kom fra de var sendt, og det var midt i påsken omtrent, så det var ikke ille syntes jeg.

Bilder:

DSCN4901.jpg

DSCN4900.jpg

DSCN4902.jpg

DSCN4903.jpg

Dette er bilder av de som er 9,5" brede. Ganske så brede ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...