sognern88 Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Noen som veit hva jeg kan få igjen for en E30 316?? den har gått 126000 med service hefte fulgt fram til 98000 ca.. bilen fremstår som strøken og i bra stand. kjørt av eldre person fram til jeg kjøpte den for ca 1 år siden. bilen er ellers i 100% original stand både utenpå og inni:-) interiør er strøkent med unntak av dør hådtak på førerside. det finnes steinsprut rustflekker i hulbue på venstre side og nederst på bakplate. bilen er velholdt og i god stand. netopp EU-godkjent. det er forøvrig en 1991 modell som er siste utgave av E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Årsmodell, antall dører og annen info som interiør, rust osv må du nok ha med for at noen skal kunne gi en prisvurdering! Et bilde er heller ikke dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Ullsokk; Den har hel rute bak førerdør, dvs. 2 dørs. (4 dørs har 2 delt, en seksjon du sveiver og en som er fast) Det ser man;) Sognern 88, vanskelig og si, men du burde klare og få litt om du blandt annet fikser det ene håndtaket (er ikke mye bra når interiøret ser vanvittig bra ut så er ett håndtak røtent, bytt det! ) Jeg ville nå sett hva de gikk for i Tyskland hadde jeg vært deg, mobile.de er ett tips. Eksakt pris klarer jeg ikke gi deg, fler bilder er tingen, bilder sier mer enn tusen ord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sognern88 Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2008 Takk for tipset:-) skal prøve å få på plass flere bilder:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Burde glatt klare å selge den for minst 20 lapper. Jeg hadde dog ventet litt lengre og tatt meg skikkelig betalt. Rustfri strøken E30 coupe facelift ER mangelvare. Den store ulempen er at den er 316. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Jeg tror du kan ta deg godt betalt for denne. Har ikke slike biler gått for en 40-50 000kr? Dette må jo være samleobjekt for entusiaster? Men fjern ekstralysa De trekker intrykket ned til original polizei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Jeg tror du kan ta deg godt betalt for denne. Har ikke slike biler gått for en 40-50 000kr? Dette må jo være samleobjekt for entusiaster? Men fjern ekstralysa De trekker intrykket ned til original polizei. "Jeg tror du kan ta deg godt betalt for denne"hm,det er vell kjøpers marked,og da er det vel vanskelig å få mere en det en eventuell kjøper er villig til å betale....jeg vil tippe ca.15-20.000,-.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå