Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm,jeg stemte på min e34,selv om jeg også har en e30.Burde vel avgitt min stemme til e30 egentlig men,siden det er den som står mitt hjerte nærmest.

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Som sagt gikk det ikke ann med flere alternativer!!

Men om mange er for det, kan jeg lage en tråd (del 2), så får vi uansett sett se hvor mange som har hva?...

Noen som stemmer for?

Så gjør jeg det ;)

Skrevet
Prøver å hjelpe E39 litt lengre opp i lista :D E39 523i M-tech!

E39 e en fantastisk komfort-bil :) Min er ikke senka, og skal ikke senkes heller.. herlig å kjøre :)

Min er noe senka, det må sies.. Men synes fremdeles ikke det er en "überstiv" og ubehagelig bil :)

Neste E39 håper jeg blir en M5 eller Alpina B10, men dette er dog et stykke langt fram :P Hehe :)

Skrevet
E39 e en fantastisk komfort-bil :) Min er ikke senka, og skal ikke senkes heller.. herlig å kjøre :)

Støtter deg i dette. Bilen er så god å kjøre som den er, og den er perfekt til langturer :) Ikke synes jeg at det nødvendigvis er så mye penere når en bil er senket heller. (Noe som kanskje kommer med alderen :))

Skrevet

Støtter deg i dette. Bilen er så god å kjøre som den er, og den er perfekt til langturer :) Ikke synes jeg at det nødvendigvis er så mye penere når en bil er senket heller. (Noe som kanskje kommer med alderen :))

helt enig :wink::D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...