336mik Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Hmm,jeg stemte på min e34,selv om jeg også har en e30.Burde vel avgitt min stemme til e30 egentlig men,siden det er den som står mitt hjerte nærmest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Hvor skal jeg stemme hen? 02 står ikke oppnevnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 hmm skulle gått an å stemt på flere.. har 02,e24,e30 og e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2008 Som sagt gikk det ikke ann med flere alternativer!! Men om mange er for det, kan jeg lage en tråd (del 2), så får vi uansett sett se hvor mange som har hva?... Noen som stemmer for? Så gjør jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Hvor skal jeg liksom stemme Og jeg! Er jo i alle fall noen med E9x her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2008 LAGER EN NY TRÅD MED DE ANDRE BIMMERNE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 1 E30 Touring 1 E30 sedan Og 3 stk E34 sedan, derav en høyrestyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delousion Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Prøver å hjelpe E39 litt lengre opp i lista E39 523i M-tech! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 Prøver å hjelpe E39 litt lengre opp i lista E39 523i M-tech! E39 e en fantastisk komfort-bil Min er ikke senka, og skal ikke senkes heller.. herlig å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delousion Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Prøver å hjelpe E39 litt lengre opp i lista E39 523i M-tech! E39 e en fantastisk komfort-bil Min er ikke senka, og skal ikke senkes heller.. herlig å kjøre Min er noe senka, det må sies.. Men synes fremdeles ikke det er en "überstiv" og ubehagelig bil Neste E39 håper jeg blir en M5 eller Alpina B10, men dette er dog et stykke langt fram Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 det skull gått å krysset på flere! er vist mange som har flere biler! selv har jeg en e39 523 og en e36 325 Coupè! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mINKEN525 Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Kjører BMW E34 520i 24v - 92mod, men ser ut som 3'erne drar av sted med ledelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 hmm.. jeg vil og ha en E30 på si. men jeg får nøye meg med å støtte E34! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 E39 e en fantastisk komfort-bil Min er ikke senka, og skal ikke senkes heller.. herlig å kjøre Støtter deg i dette. Bilen er så god å kjøre som den er, og den er perfekt til langturer Ikke synes jeg at det nødvendigvis er så mye penere når en bil er senket heller. (Noe som kanskje kommer med alderen ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 E39 e en fantastisk komfort-bil Min er ikke senka, og skal ikke senkes heller.. herlig å kjøre Støtter deg i dette. Bilen er så god å kjøre som den er, og den er perfekt til langturer Ikke synes jeg at det nødvendigvis er så mye penere når en bil er senket heller. (Noe som kanskje kommer med alderen ) helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå