Boddiz Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Heftig kjerre og deilige felger! SJEFSBIL, enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2008 Hehe, takk takk.. Alltid kjekkt med positive tilbakemld.er Har tilpasset frontleppen og levert den til lakk nå. Er veldig spennt på hvordan det blir. Håper å få montert den i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Ja nå venter jeg spendt på bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 Da har jeg faktisk fått gjort en del med bilen i helga, selv om jeg måtte kjempe med en kraftig hangover fra freddan og forkjølese Fått montert frontlippa, ble veldig fornøyd med resultatet. Har ikke fått tatt bra bilder enda, da bilen står på bukker i garasjen nå. Og på dette bildet er bilen dekket av glassfiber støv, da det måtte mye sliping for å få den til å passe. Så det ser ut som det er farge forkskjell, men d er pga av bilen er dekket av støv Har også fått demontert bakfanger for å tilpasse eksosen litt bedre. Var på biltema og kjøpte meg punktsandblåser, for å ta litt små rust i bakhjulbuene. Veldig kjekkt verktøy Så har jeg montert nytt KN filter, ser vedlig mye bedre ut. Skal ha en kraftig motorvask snart som dere ser Old New Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 Og her er noen litt bedre bilder etter en liten vask igår. Har også fått på sommerfelgene og 20mm spacer fremme. Mangler bare å få sotet rutene, men han som skal gjøre dette har jo aldri tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 FY F¤%N jeg misunner deg denne så utrolig men du har sikkert jobbet hardt i livet for å få råd deiligste bilen i verden mener nå jeg.. alpinaen er hakket over da såklart men denne ligger på en solid nummer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Du får nesten en E38 for prisen av E39en din.. ikke så langt fra ihvertfall. Både 7-serie, S-klasse og A/S8 er MYE bil for pengene kontra sine mindre søsken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Veldig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Ang. senk så MÅ den mer ned fremme! Men finner ingen som selger senkefjører til E38 som senker nok Noen som har forslag om hvor jeg finner det?? http://www.quality-autoimport.no/storefront.php?pid=2944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 FY F¤%Njeg misunner deg denne så utrolig men du har sikkert jobbet hardt i livet for å få råd deiligste bilen i verden mener nå jeg.. alpinaen er hakket over da såklart men denne ligger på en solid nummer 2 Hehe, takk takk.. Men det er ikke en så veldig dyr bil da Ser du har E39 selv, ikke så stor forskjell på prisklassene. Bilen kommer forøvrig til salgs i slutten av April eller begynnelsen på Mai, så du kan jo få kjøpe den Ang. senk så MÅ den mer ned fremme! Men finner ingen som selger senkefjører til E38 som senker nok Noen som har forslag om hvor jeg finner det?? http://www.quality-autoimport.no/storefront.php?pid=2944 Ja, er klar over det finns coilovers. Får til ca 8000kr på Schmiedmann. Men orker ikke legge ut så mye når jeg skal selge bilen De fjørene jeg kjøpte skulle senke 50mm, noe de ikke gjør Men noen senkeskåler hadde gjort seg. Hvor får jeg tak i det til E38? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 2, 2008 Forfatter Share Skrevet April 2, 2008 Ingen som vett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Hiver ut noen nye bilder. Ser ut som bilen kommer til salgs tidligere enn antatt, da M5 prosjektet faktisk ser ut til å bli ferdig før planlagt Noen som vil kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå