Kobar Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Skal mest sannsyling gjøre innkjøp av en 318is e36 fra 92, og lurer på hvor det pleier å være rust, og eventuellt andre svakheter med bilen? Vet det er en side om hva man bør se etter ved kjøp av diverse bmw modeller, men finner den ikke
Springsteen Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 er vel på de standard-stedene; hjulbuer, bakluke og kanaler ville jeg iallefall sjekket.. http://www.autopower.se/ står det en hel del også..
Mexos Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Se også etter rust på falsen til panseret, ned på innsiden av dørene, i bunnen av dører, rundt jekkfestene. Se også om det er slakke i dørtrekk. Er det coupe så skjekk at rutene går opp og ned når du åpner og lukker dørene.
Ad|oS Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Skal du selge det "gule fantomet"? Hehe... Rust på de kjente stedene, og så husk å sjekke at alle småting fungerer som det skal. Vifte, ruter går helt opp/ned, takluke virker i begge funksjoner, verkstøysett osv...
Superbeetle Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Dette rust-kontrolleringsgreiene blir jo bare helt sløvt!!! Når man skal kjøpe en bil så går man jo over hele bilen, man sjekker ikke bare nedre på venstre side under høyre dør for at der var en på bimmers som fant rust, så hvis ikke det er rust der så er bilen god som ny Jeg ville sjekket for rust, sjekket at ikke noe henger skjevt el at dørene ikke er helt i linje med karosseriet. Så ville jeg prøvekjørt den for å høre etter ulyder. Og gått over interiøret. Samt sjekket motor for lekkasjer/ulyder...evt sjekket for vann/dugg inni bilen.
Kobar Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 takker for alle svar, bilen er ikke kjørbar slik den står nå, så prøvetur blir uaktuelt! men skal ha den opp på tralle, så da er det mulighet for å komme skikkelig til under bilen! Den gule "KULE" går en heller usikker framtid i møte, blir solgt om noen vil ha den, mest sannsynlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå