Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Gratulerer med ny bil Helt råått ! Skulle gjerne hatt en sånn en Jeg synes du skal sote rutene ja
Storkaren Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Skrevet Februar 10, 2008 Gratulerer! Gleder meg til jeg får meg en slik sjøl, blir ei god stønn til men takk for det Ja det er noe å glede seg til
Storkaren Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Skrevet Februar 10, 2008 Kan man spørre hva du måtte gi for den? Tja, prisantydningen på bilen var 549000, og jeg fikk den for noe over 500 pga han hadde hast med salg meget fornøyd med det
Storkaren Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Skrevet Februar 10, 2008 Gratulerer med ny bil Helt råått ! Skulle gjerne hatt en sånn en Jeg synes du skal sote rutene ja Takk for det:) kjøpe deg en da vel... Tror det blir til at jeg prøver og sote den selv, bare for å se om jeg liker det:) for deretter og sote den proff... Noen som vet om det er vanskelig å få av soting som har satt seg skikkelig?
morteym Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 Må vel være enklere å studere bilder eller se en annne som har tona ruter da? Dessuten veldig vanskelig å få et bra resultat på egenhånd, spesielt bakruta hvor det er trangt.. Hvis jeg finner en skikkelig fin m3 til den prisen der så tror jeg det er mulig å få til en sånn i løpet av året for min del og! PS. Du trenger spacere!
-Martin- Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 Gratulerer med en ultimat drømmebil! Håper ikke det gjør noe om jeg bruker tråden din til å spørre om hvordan det er ang. bruk av spacere, er det "bare bare" å sette på etter ønske? eller er det hvisse forhåndsregler man må ta?
Storkaren Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Skrevet Februar 11, 2008 Må vel være enklere å studere bilder eller se en annne som har tona ruter da?Dessuten veldig vanskelig å få et bra resultat på egenhånd, spesielt bakruta hvor det er trangt.. Hvis jeg finner en skikkelig fin m3 til den prisen der så tror jeg det er mulig å få til en sånn i løpet av året for min del og! PS. Du trenger spacere! Ja er vel lettere det... Du må kjøpe før våren tror jeg, ellers kan det nok bli vanskelig å få de så billig.. Vinterfelgene du mener jeg trengr spacere på ? skal ha nye brede nok sommerfelger så... men er enig med at vinterfelgene bygger forlite ut... men men, gidd ikke å bry meg om det siden det nesten er ingen som har fete felger på vinter...
Storkaren Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Skrevet Februar 11, 2008 Gratulerer med en ultimat drømmebil!Håper ikke det gjør noe om jeg bruker tråden din til å spørre om hvordan det er ang. bruk av spacere, er det "bare bare" å sette på etter ønske? eller er det hvisse forhåndsregler man må ta? Jo takk for det Det er bare til å høre med felgleverandøren kass spacere du kan bruke... Dersom du skal bygge felgene mye ut må jo du seff valse hjulbuene... du har jo forskjellige spacere, noen som har senter-ring, noen du skrur fast til navet.. og noen du bare setter rett på... du må jo seff ha lenger bolter... ellers har jeg ikke så god greie på akkurat det... men sikkert andre som vet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå