caaatooo Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Gratulerer med en RÅ bil! Ser fram til å se planene dine utført på bilen Har du vurdert å senke den litt mer..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crom Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Nydelig bil. Ikke bare din drømmebil det der Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Gratulerer med meget fin bil! Er jo på kanten til frekt å ha slik måling i Matretunellen.. Spesielt hvis man er på vei nordover og skal rekke fergen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Gratulerer med flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 Gratulerer med rå bil Haha, du er den første jeg har hørt om som har forsøkt å prute på en fartsbot Ser ut som den har alt av utstyr også Matre tunellen, er det den som ligge nedover mot Odda? Den er lett å kjøre fort i ja Husker jeg kjørte sammen med en Porsche den veien ifjor sommer og han slapp meg forbi rett før tunellen. Når jeg kom ut av den i 180 lå han rett i rumpa på meg Håper du har tenkt å holde den original utseendemessig Hvilken årsmodell er det? Takk for det Matretunellen ligger vel i norhordaland på grensen til sogn og fjordane eller noe der omkring. Dette er en 2002 modell, registrert seint 2001. Synes jeg traff den riktige fargen så noen nye hjul og baklykter og soting får klare seg utseende messig... er ikke noe fan av karbon så det blir i hvertfall ikke montert. (kun karbontak jeg liker, men det blir uansett ikke satt på) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 Er vel ikke så uvanlig å "prute" litt på fartsbøter ved å ikke innrømme sin egen hastighet. Eller tar jeg veldig feil? Dette er helt sikkert en fin måte og gjøre det på... Jeg prøvde å være hyggelig og forståelig, og prutet på denne måten... uten hell da, men det var jo 2 hyggelige politifolk.. Satt og preiket litt bil innimellom skrivingen Tror de skjønte hvorfor jeg ville forbi den jævla semi traileren før vi kom til oppoverbakkene... bilen blir jo ikke akkurat skinnende blank av å ligge bak en sånn stor sliter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 Gratulerer med en RÅ bil! Ser fram til å se planene dine utført på bilen Har du vurdert å senke den litt mer..? Takk for det må skifte en fjæring bak, så kan jo være jeg bare hiver på noen senkefjærer, men dette blir med orginale dempere så da blir det minimalt med ekstra senk... men iogmed at jeg skal ha på noen store felger så hadde det nok hjulpet litt med en ørliten senk. Men er redd for å ødelegge den gode kjørekomforten samtidig som bilen er ganske stiv, og ligger godt i svigene allerede... Akkurat passelig kombinasjon sånn som det er... men går jo ann å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 Nydelig bil. Ikke bare din drømmebil det der Gratulerer. Flott med så mye positiv respons takk for det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 Gratulerer med meget fin bil!Er jo på kanten til frekt å ha slik måling i Matretunellen.. Spesielt hvis man er på vei nordover og skal rekke fergen! takk for det:) Hehe så vidt jeg rakk den fergen som gikk etterpå den jeg egentlig skulle rekke. Dette pga besøket i den blå peugoten som de farter med opp ned den tunellen med nesten hver dag hele året.. Den eneste plassen som er skikkelig trygg og kjøre forbi biler, der har de gjennomsnittsmåling... Skal nok holde en liten tale neste gang jeg blir stoppet der, kjører der ganske ofte... Men meget positivt at jeg slipper og kjøre på nedre dekk på fergen no:) de tørr ikke slippe meg ned pga bilen er jo litt lav... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Den var lekker... Gratulerer med ny bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan318i Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Drømmebil! Gratulerer med kjempebil=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodem3 Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Gratulerer ! Har sett denne bilen ligge på finn.no lenge. Og raste mer og mer i pris . Tenkte å kjøpe den selv,men rakk ikke selge min egen først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Drømmebil! Gratulerer med kjempebil=) Takk for det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Gratulerer ! Har sett denne bilen ligge på finn.no lenge. Og raste mer og mer i pris . Tenkte å kjøpe den selv,men rakk ikke selge min egen først. Jo takk:) låg ikke noe særlig lenge akkurat da... 2-3 uker er ikke så lenge no omdagen... Jeg la inn bud på den med en gang den kom for salg, og da satt han bilen ned gredvis for å se om noen andre var interessert til å by litt over... Men jeg stod på mitt bud og fikk den tilslutt for det jeg ville gi for den:) det gjelder å ha is i magen når det gjelder slikt! I tillegg hadde han hastverk med salg pga huskjøp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falc0 Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Gratulerer! Gleder meg til jeg får meg en slik sjøl, blir ei god stønn til men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå