///FredriK.S Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Blir bra med turbo, digger den lyden. :)
bergeee Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 erre noe fart her for tia da:) sitter og tenker på et lite turbo bygg på m20b20 motor skjøl så hadde vert artig og sett åsesn detta gikk;)
heltn Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 er alltid litt som skjer, men blir ikkje b20 motor på meg, blir b25;)
bergeee Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 hehe tenkte og montere turbo og prese på alt av trykk den bare klare på b20 motoren og rase hele maskina og sette over torboen til en b25 senere:) hadde vert tøft og sett hvor mye du fikk tynt ut av en b20 før den tokk kvelden
h4ns3n Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 ingen forslag ?hvilken front er dette ? Hvor fant du bilde av den fronten? Har du sett flere bilder av den? For jeg har en sånn frontfanger serru, aner ikke hva det er:P
h4ns3n Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Lurer forresten på om du kun har bygget om fronten til facelift eller om du har byttet bakplate også?? Sitti å lest hele tråden nå, begynner å klø i fingrene når jeg ser alle bildene.. Lyst til å ta skiltene av gammern og gi den all den pleie den fortjener!
StaLe30 Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 ingen forslag ?hvilken front er dette ? Hvor fant du bilde av den fronten? Har du sett flere bilder av den? For jeg har en sånn frontfanger serru, aner ikke hva det er:P Alpinafront?
heltn Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 ingen forslag ?hvilken front er dette ? Hvor fant du bilde av den fronten? Har du sett flere bilder av den? For jeg har en sånn frontfanger serru, aner ikke hva det er:P Hei hei! Dette fant jeg ut er en alpina front til pre-face.
heltn Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 Lurer forresten på om du kun har bygget om fronten til facelift eller om du har byttet bakplate også??Sitti å lest hele tråden nå, begynner å klø i fingrene når jeg ser alle bildene.. Lyst til å ta skiltene av gammern og gi den all den pleie den fortjener! Har kun byttet fronten til facelift, da jeg har tenkt m-tech2 front, m3 spoiler og m3 e36 bakfanger, side skjørt ser du noen sider bak. Felger kommer også med tid, tenkte OZ-Futura Kjekt at du liker det jeg holder på med! alltid kjekt og lese det du skriver -Heltn
heltn Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Skrevet Mars 10, 2009 18 igår, tjohoo! Kommer update idag med litt bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå