Mpowerman Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Mye påkostet sykkel selges pga lite bruk. (for mange prosjekter) Ring for info Tlf 90598024 http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode=12376709 Sykkelen er en 95mod som er gått litt over 60000km. Har desverre ikke tid til å bruke den lengre. Den er påkostet sinnsykt mye de siste årene. Blant annet: Kamelonlakkering (sikkens 0015 red/gold), Remus effektanlegg, Originale Honda felger med krommet kant, nye drev & kjede(maks neddrevet), Røde instrumenter, Krommet instrumentramme, CBR Handtak, karbon styrelodd, Alu fothvilere, Carbon/hvite miniblinkers, Egotrip, Rustfri kjedekasse, Stivere svingarm fra 98mod, sotet lyktecover, Sotet kåpeglass og sikkert mye mer som jeg ikke kommer på i farta.
Mpowerman Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 sweeet dream:) 60000,- så blir drømmen virkelighet
Mpowerman Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Skrevet Februar 5, 2008 bytte i e36 325i + mellomlegg? Tja, ikke umulig det:) Har du bilder?
ReiRud Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 bytte i e36 325i + mellomlegg? Tja, ikke umulig det:) Har du bilder? heh...solgt den..int i 318iS da?
CrZyWiz Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 Har du litt info om sykkelen? Km stand, Teknisk stand osv
Mpowerman Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Skrevet Februar 28, 2008 Sykkelen er en 95mod som er gått litt over 60000km. Har desverre ikke tid til å bruke den lengre. Den er påkostet sinnsykt mye de siste årene. Blant annet: Kamelonlakkering (sikkens 0015 red/gold), Remus effektanlegg, Originale Honda felger med krommet kant, nye drev & kjede(maks neddrevet), Røde instrumenter, Krommet instrumentramme, CBR Handtak, karbon styrelodd, Alu fothvilere, Carbon/hvite miniblinkers, Egotrip, Rustfri kjedekasse, Stivere svingarm fra 98mod, sotet lyktecover, Sotet kåpeglass og sikkert mye mer som jeg ikke kommer på i farta
Johnny Bravo Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Hva hadde du tenkt når du lurte på om jeg ville bytte snøscooteren i den sykkelen din? Om du hadde tenkt å bytte likt så kan jeg kanskje være litt interresert Får mere og mere lyst på sykkel nå etter du fristet meg i salgstråden min! hehe...
Mpowerman Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Skrevet Mars 1, 2008 Hva hadde du tenkt når du lurte på om jeg ville bytte snøscooteren i den sykkelen din? Om du hadde tenkt å bytte likt så kan jeg kanskje være litt interresert Får mere og mere lyst på sykkel nå etter du fristet meg i salgstråden min! hehe... Kan kanskje bytte likt:) Var bare en tanke:)
Johnny Bravo Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 kommer du nedover med sykkeln da? tror jeg fant ut at det var 120 mil fra deg til meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå