cypher Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Har sannsynligvis 2-3 Metallica billetter til overs. Billettene er til konserten deres i Bergen 16 Juli. Lufter litt interessen her; Budrunde starter på 1500,- per stk
mAZE Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Dobbel pris nesten det i forhold til hva de egentlig kostet. 850,- var det ikke?
cypher Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Skrevet Februar 6, 2008 Har noen interesserte, billettene går ikke for under 2000. Er mange som vil på denne konserten så
cypher Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Skrevet Februar 6, 2008 Kostet 890 kr stk. inkludert avgifter. Stemmer:)
Hanzo/// Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 må bare tilføye at jeg hater forbanna svartebørs personer!! Lurer på om denne konserten hadde blitt utsolgt om det bare ble kjøpt biletter av personer som faktisk skal dit! (Og ja jeg har bilett og bor i bergen)
cypher Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Skrevet Februar 6, 2008 Jeg skal dit? Ser ingen problemer med at jeg selger 2-3 stk som jeg har til overs..
TOREBMW Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 må bare tilføye at jeg hater forbanna svartebørs personer!!Lurer på om denne konserten hadde blitt utsolgt om det bare ble kjøpt biletter av personer som faktisk skal dit! (Og ja jeg har bilett og bor i bergen) ser meg helt enig med deg hans328i ,det er slike folk som gjør at mange ikke får kjøpt billetter til vanlig pris.kan legge til her at det vil bli lagt ut 2000 billetter til denne konsterten litt senere til samme pris 890kr
cypher Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 må bare tilføye at jeg hater forbanna svartebørs personer!!Lurer på om denne konserten hadde blitt utsolgt om det bare ble kjøpt biletter av personer som faktisk skal dit! (Og ja jeg har bilett og bor i bergen) ser meg helt enig med deg hans328i ,det er slike folk som gjør at mange ikke får kjøpt billetter til vanlig pris.kan legge til her at det vil bli lagt ut 2000 billetter til denne konsterten litt senere til samme pris 890kr Hva faen har dette med salgstråden min å gjøre egentlig? Hva du måtte mene om det har jeg null av interesse av å høre, og vist du er så opptatt av å få det ut, så får du lage en egen tråd om det.
cypher Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 det er et forum. Ja og les reglene for tråder. Har du hørt om saklighet? Hva faen har det med saken hva han måtte mene om ditt og datt.
mAZE Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 det er et forum. Ja og les reglene for tråder. Har du hørt om saklighet? Hva faen har det med saken hva han måtte mene om ditt og datt. Greit nok at så lenge man ikke skal kjøpe og slikt så skal man ikke bry seg, står det i reglene. Men, så lenge dette er så overpriset og utrolig irriterende så må det sies. Som nevnt over her, mange som vil på konserter, men som oftest må betale dobbel/trippel osv pris for billettene. Kun fordi mange kjøper opp "for mange" billetter. Nå skal det vel, har begynt å bli, en forandring på dette her såvidt jeg vet. Skal vel bli verre, om ikke umulig å selge billetter på svartebørsen nå har jeg hørt. Husker ikke helt hvordan den var i farten.
cypher Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 At jeg har 3 billetter til overs som jeg vurderer å selge ser jeg ikke som et problem. Å starte budruden på 1500 når billetten faktisk koster nesten 900 ser jeg heller ikke på så jævlig overpriset. Gå innpå finn.no så ser du folk som krever 3500 for billetten.
Anbefalte innlegg