M3 Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 3 eiket multifunksjonsratt med airbag til salgs, det har sitti i en Bmw E-46 Bud ønskes, over 1500 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Du kommer veldig mye lengre med bilder... Og er det med airbag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 Går det ann og koble rattet på E46 uten mulfi.funk. ratt orginalt? Får man brukt knappene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 byr 1500. send meg en pm om det kommer høyere bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 Ja, det gjør det! Har laget en diy på det men den er ikke kommet i diy forumet enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 Ja, det gjør det! Har laget en diy på det men den er ikke kommet i diy forumet enda.. Det er riktig hvis bilen er 01-modell eller eldre, er den nyere har du nok sannsynligvis ikke opplagt ledningsnett fra fabrikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Bilen min er en 01 ! Hvorfor er ikke din DIY lagt opp da? Så kan bruke cruise contoll og greier med andre ord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 BUMP Hvilken modell er rattet hentet fra? Siden jeg har hørt det er to forskjellige AIRBAG typer, vil denne passe på min? 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 fikk aldri noe svar på mitt bud. så nå trekker jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå