|_BMW_| Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Hei! Er det noen fordeler med og kjøpe adapter til mobiltelefon som kan settes i midtkonsoll fremfor og koble til via blåtann som bilen er utstyrt med? Kommer meldinger osv opp i Idriven? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Eneste fordelen etter det jeg vet er faktisk at telefonen lades når den er koblet i adapteren. Ellers skal det vel ikke være noen skjulte funksjoner med denne. Jeg har vært inne på tanken med å skaffe meg en slik adapter (pga. utseende ), men savner et litt bredere utvalg til blandt annet nyere Nokia telefoner. Ellers hadde jo faktisk en original telefon vært morsomt, men aner ikke hva denne koster jeg? Rart man ikke kan bestille bilen med denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2008 Helt enig med deg.... Men når jeg koblet til mobilen via blåtann kom ikke kontakter osv på IDRIVE`en, vet du om det er mulig og få opp SMS osv på Idrive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Hmm.. Det skal være mulig å få koblet opp slik at kontaktlisten vises. Jeg mener den gjør det på min, det kan jeg få prøvd å få dobbeltsjekket i morgen. Har aldri hørt om muligheter for å lese SMS, men er godt mulig det er det. Jeg har aldri sett dette på hverken E60'n eller E61'en nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenon_78 Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Kontaktlisten kom opp på min, men det tar noen minutter å laste den opp første gangen. Bruker en SE 810i. Har forstått det slik at en må ha telefon i "krybbe" for å få opp sms, og bla. koble seg opp mot BMW assist. Vurderer å kjøpe krybbe, men synes prisen er for drøy med tanke på hvor lenge en har mobilen før den byttes ut.. med mindre en kjøper en som skal alltid sitte i bilen, med tvillingkort. Jeg har en oppdatert liste over støtta telefoner som jeg kan legge ut her hvis noen trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Problemet for oss nordmenn er jo da at BMW Assist ikke fungerer i Norge. Jeg hadde trengt å ta en titt på den listen, så om du hadde giddi å lagt den ut hadde det vært supert..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenon_78 Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Legger ut tlf listen jeg fikk hos Bavaria i forrige uke. Enjoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå