CrZyWiz Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 Velholdt og Pen BMW 528IAT selges! Pen og velholdt bil med alt det rette utstyret! Fullstemplet servicehefte fram til nå. Km stand på 138 000 Av utstyr kan det nevnes: Professional Lydpakken Xenon Telefon Parkeringsensor Regnsensor TV Navigasjon dobbel kjørekomputer Klima Anlegg M-tech sportsunderstell Elektriske Sportskinnseter med Memory El Speil El Vindu forran og bak M-Multifunksjonsratt Varmeseter i flere trinn DSC(Dynamic Stability Control) Bilen er skodd med. 18" BBS på Sommer med gode sommerdekk. 17" Orginale BMW Felger på Vinter med gode Nokia Hakkepelitta 4 piggdekk. Mobil: 41551017 For mer Info ring. Pris ant. 235 000kr
Horcas Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 ingen som vill kjøpe ? er forrestn jeg som eier bilen =P så bare å spørre om det skulle være noe
caaatooo Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Jeg kan gå god for at dette er en godt holdt og pent behandlet bil, med de "rette" fargene og utstyret Lykke til med salget, Joakim! Gleder meg til å se hva du bytter til
Horcas Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Bilen blir solgt med betalt Årsavgift og EU-Godkjent.
Anbefalte innlegg