patricko Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 ja er på utkikk etter bbs rs. men det blir bygd om til 5bolt til høsten når turbo motoren skal inn så jeg lurer på å vente til da.
Skimmy Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 han jeg har garasje i lamme har k-sport coilovers, syntes det ble litt for stivt for vanlig veibruk. men veeeldig bra til banebruk
patricko Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Skrevet Mars 1, 2008 ja er det jeg er litt redd for. vil ikke ha den for stiv heller. skal jo brukes til vanlig å. nå er det gule koni som står på med 60/40 h&r fjører. etter jeg fikk polyforinger over alt syns jeg nesten bilen er for stiv nå.
patricko Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Skrevet Mars 1, 2008 idag har jeg fått koblet opp alt av stereo. felt inn høytalere i dørtrekk bak. det som står igjen nå er å bygge ferdig subbkassa å trekke den. montere kondensator så skal det spille bra. xenon ble også montert idag, veldig fornøyd med de må bestille til grøftelysene å ser jeg. k-sport settet kommer i slutten av neste uke. men jeg reiser ut på nordsjøen på jobb igjen mandag. så det får ligge å kose seg til jeg kommer hjem igjen. flere bilder kommer
Prodigt Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 Utrolig pen bil:) si ifra vist den skal selges:)
Heen Skrevet April 19, 2008 Skrevet April 19, 2008 Imponerende! Du har virkelig funnet deg en perle Har selv org. m-tech 2. Godt å se at du drar den helt ut. Sveisy1 reagerte på dette 1
Sandersen Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Elektrisk takluke?! gi meg! hehe, er det orginalt? også varmeseter da ! nam, har en ubrukelig kasettholder der jeg ellers GROM bil håper du kommer på noen treff i sommer så jeg kan beskue den nærmere.
patricko Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Skrevet Mai 3, 2008 Da begynner bilen å bli ferdig. Lurer kanskje på å selge viss noen skulle være intressert. Høy prisklasse!
-Roger- Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Ser ut som en utrolig strøken og pen bil dette her... Du kommer til å angre salg Men gjør den 1500 rpm på tomgang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå