Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte mine på Ebay til 300,- til 400,- ca, ser Norvatio selger de for 700,- er ikke så verst det heller, men jeg liker å spare penger og handler man på Ebay hos brukere med mye karakterer så går det greitt.

Skrevet

jo, du kan, men da lager du mer arbeid en du trenger ;-) hehe... du bare holder på de svarte som justerer lykta, og skrur ut skruene, så kan du lure lykta ut... så slipper du å tenke på høydejustering ;-) du må av med grill ramma og fanger for å få av klipsene på undersia lykta... ;-)

og du må liksom dele lykta bak linsene, og ikke i glasset, blir mye enklere det også ;-) hehe... når du ser på bildene og gjør det som jeg, tar det deg kanskje 40 min på første lykta, og 20 på den siste ;-)

Skrevet
Jeg kjøpte mine på Ebay til 300,- til 400,- ca, ser Norvatio selger de for 700,- er ikke så verst det heller, men jeg liker å spare penger og handler man på Ebay hos brukere med mye karakterer så går det greitt.

så lenge du klare å lure deg unna tolla :-P

Skrevet
hvorfor i allverden må du av med fanger?

bare å bruke en skrutrekker det.. er 3 skruer for å ta av hele lykta da.. mye lettere og jobbe med når man får den på en benk eller noe..

les alt i tråden før du skriver du! ;-) han lurte på om han kunne ha lykta på bilen, og da må han av med fanger og grillramme for å få av klipsene på undersia!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...