Nøstbakken Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Noen som har prøvd desse ringene..?? http://www.klausentuning.no/index.php?m ... ucts_id=82
///Mysild Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 nei, men er jo samme typen som selges på norvatio og gs og xenonkungen og ++++ samme som jeg har btw
Nøstbakken Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Skrevet Februar 6, 2008 nei, men er jo samme typen som selges på norvatio og gs og xenonkungen og ++++samme som jeg har btw Oki. korleis eg kvaltieten på den. enkle å montere.??
///Mysild Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 er fornøyd med mine jeg... var noe galt med den ene så fikk ny asap har en tråd om montering her en plass... fant den... tar ikke lange tida, og er meget enkelt! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... light=ccfl
Nøstbakken Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Skrevet Februar 6, 2008 er fornøyd med mine jeg... var noe galt med den ene så fikk ny asap har en tråd om montering her en plass... fant den... tar ikke lange tida, og er meget enkelt!http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... light=ccfl takker for den.. men må du ta lykta ut.-kan du ikkje lure det til uten å ta ut heile lykta. ? berre fjene glassa på lyktene.. ? Takk for hjelpen.
Haug530D Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Jeg kjøpte mine på Ebay til 300,- til 400,- ca, ser Norvatio selger de for 700,- er ikke så verst det heller, men jeg liker å spare penger og handler man på Ebay hos brukere med mye karakterer så går det greitt.
///Mysild Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 jo, du kan, men da lager du mer arbeid en du trenger hehe... du bare holder på de svarte som justerer lykta, og skrur ut skruene, så kan du lure lykta ut... så slipper du å tenke på høydejustering du må av med grill ramma og fanger for å få av klipsene på undersia lykta... og du må liksom dele lykta bak linsene, og ikke i glasset, blir mye enklere det også hehe... når du ser på bildene og gjør det som jeg, tar det deg kanskje 40 min på første lykta, og 20 på den siste
///Mysild Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Jeg kjøpte mine på Ebay til 300,- til 400,- ca, ser Norvatio selger de for 700,- er ikke så verst det heller, men jeg liker å spare penger og handler man på Ebay hos brukere med mye karakterer så går det greitt. så lenge du klare å lure deg unna tolla
The_transporter Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 hvorfor i allverden må du av med fanger? bare å bruke en skrutrekker det.. er 3 skruer for å ta av hele lykta da.. mye lettere og jobbe med når man får den på en benk eller noe..
///Mysild Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 hvorfor i allverden må du av med fanger?bare å bruke en skrutrekker det.. er 3 skruer for å ta av hele lykta da.. mye lettere og jobbe med når man får den på en benk eller noe.. les alt i tråden før du skriver du! han lurte på om han kunne ha lykta på bilen, og da må han av med fanger og grillramme for å få av klipsene på undersia!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå