Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg skal antageligvis kjøpe meg en BMW 528 Touring om noen dager. Lurer derfor på om noen har noe å bemerke på denne modellen. Mye galt med den? Kjennte problemer, evt andre negative, og SELFØLGELIG positive komentarer på den. Km standen er litt lang (260000km) er dette veldig mye på bilen? Den har hatt 4 eiere og ble importert til Sverige (her jeg bor) i 1999. Så den har gått 2 år i utlandet.

Si gjerne til meg om dere synes prisen er stiv (nå er det jo mye billigere for bil i Sverige enn i Norge, men dette ser ut for min del å være en okei pris, sammenliknet med alle de andre likedanne bilene som ligger ute på nettet).

Her er en link til bilen:

http://www.bytbil.se/Used_Objects.aspx? ... IAAAD/////!

Skrevet

Hadde vært veldig fint om jeg hadde fått litt rask respons, da jeg skal se på den senere i dag. Er litt greit å vite hva jeg vil når man evt. kommer til pruting osv.. Takk

Skrevet

Personlig vil jeg vel si noe slikt som, hva skal du med en 528i?

Syns denne går dårlig rett og slett, mulig det var noe galt med det eksemplarer jeg prøvde men...

jeg ville gått for enten noe billigre, 523i, evt noe dyrere, 530i evt 530d, alt etter hva du ønsker.

:wink:

Skrevet
Personlig vil jeg vel si noe slikt som, hva skal du med en 528i?

Syns denne går dårlig rett og slett, mulig det var noe galt med det eksemplarer jeg prøvde men...

jeg ville gått for enten noe billigre, 523i, evt noe dyrere, 530i evt 530d, alt etter hva du ønsker.

:wink:

Det er så og si 0 forskjell i pris på en 523 og en 528 her i Sverige. Jeg kan kjøpe en 97 mod 750 for 49990,- men blir for dyr forsikring. Derfor denne bilen er intressang.

Valget står mellom: (alle i stasjonsvogn)

BMW 528 Touring

Ford Mondeo 2,5 v6 Ghia

Volvo V70 2,5 Turbo

Og føler da at jeg får mest kvalitet og bil for pengene om jeg velger BMW`en.

Skrevet
Av de bilene
BMW 528 Touring

Ford Mondeo 2,5 v6 Ghia

Volvo V70 2,5 Turbo

Er jo valget enkelt, kjøp deg en 528i du.

8)

Ja det er jo klart. Dette er jo tross alt et BMW forum:P

Skrevet

Alt mellom 80 og 170 tenker jeg, avhengig av tilstand og utstyr.

Den der ville jeg kankje jeg kanskje gitt 120 for, hvis fri for rust og alt iorden.

Den ser ut til å ha hengerfeste. Det er bra, dyrt å ettermontere.

Den har ikke rails. Smakssak. Ingen vannlekkasje.

Har den sete/ratt/speil-minne? Ganske kjekt, men kan gi problemer.

Tørt under mattene?

Vond lukt i A/C?

Lykke til.

Skrevet

Ford Mondeo er plastikkbørse i ørtende potens.. knirkete og jævlig..

Og både Volvo og Ford er grevlinger (forhjulstrekk) Bare det burde gjøre valget åpenbart enkelt!!

Gå for 528i du ;) Klask på faceliftlykter og M-teck/facelift nyrer og du får en helt annen bil som ser 10 år nyere ut ;) M-tech fangere bør du også vurdere :)

Tips: Se etter rust i bakluke, under lister i bunn av dører og i bensinlokket.

Skrevet

Tusen takk for mange døds bra tips!! Setter veldig pris på om det er flere som har noe å komme med. Blir nok BMW`n på meg ja. Skulle ikke vært så høy forsikring på 7 serien, ellers hadde jeg gått for en 740 eller en 750 da det koster nesten det samme som en 528 :/ Men men sånn er livet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...