///Stokk1 Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 likte ikke helt lyktevalgte ditt, men ellers var bilen knall
BreitBau Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Pen bil. Når det gjelder Crystal Baklys, så blir de mye finere om du soter de ned ett par hakk.. Har selv kjøpt Crystal smoke på min bil.. Ble sånn bob-bob men får se åssen det blir med noen ekstra lag black transparent spray Gjorde det med de forrige M3 lyktene jeg hadde.. Liker ikke strukturen i glasset.. Forøvrig har jeg Mørk bil, og mørk bil med rød/hvite baklamper syns jeg ser like corny ut som mørk bil med chrome hovedlys..
Dj Feed Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Skrevet Mars 4, 2008 skal sjå om eg ikkje klarer å få byttet inn krystall lyktene igjen.. var ikkje så fint!! skal nok invistere i nytt ratt ja!!
Bjørnar_ Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 Jeg syns det er penere med vanlige lykter med hvite blinkere, men ellers en veldig fin bil!
Spiritus Sancti Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 Dette er en av de e36'ene som er ti på topp inne i huet mitt iallefall! Dritfin bil!
bimmert Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 legg ut noen bilder som du ser hella lyktene dine ordentlig. så ikke lyktene no særlig på de du la ut:P
Dj Feed Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Skrevet Mars 4, 2008 legg ut noen bilder som du ser hella lyktene dine ordentlig. så ikke lyktene no særlig på de du la ut:P Eg skal få lagt ut noen bilder, men eg slitter med att bildene er for store og har ikkje fått tak i program til scalere dei mindre ennå... Bilder kommer!!
Dj Feed Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Skrevet Mars 6, 2008 Send til meg. Jeg fikser det vettu Eg skal sende over noen bilder til deg... Fekk levert inn baklyktene, idag... det var noe feil med ledningsnettet i dei!!
Ad|oS Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 Ikke rart du ikke fikk til rett lys på rett sted da hehe Venter i spenning på bilder
Dj Feed Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Skrevet Mars 12, 2008 Ikke rart du ikke fikk til rett lys på rett sted da hehe Venter i spenning på bilder Da kommer det eit nytt bilde... Uff dynamoen gjekk igår, men ny er på vei!!
Ad|oS Skrevet Mars 12, 2008 Skrevet Mars 12, 2008 Når blir det på med sommerfelgene? Snøen ligger lenge i Sirdal, men likevel. Blir bedre med 255-dekk
///Mysild Skrevet Mars 12, 2008 Skrevet Mars 12, 2008 fikk en spesiell farge når den ikke var vasket ble tøft med mørk grill
Dj Feed Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Skrevet Mars 13, 2008 Tar nok på sommerfelgene til treffet i kr.sand!! Har ikkje fått vasket bilen, når bilde blei tatt, men eg bruker bilen, så den blir fort skitten!! Er veldig fornøyd med dei svart nyrene.. Dei ringde ifra gs idag, og sa att rettet mitt var kommet, og dynamoen sko komme imårå... Så da blir det å skru til helga!! og vask...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå