Gå til innhold

DjFeeds 328i coupe E36 (Bilde av splittere side 12)

Anbefalte innlegg

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Du får slenge inn et bilde når rattet er montert da, er det peneste rattet til E36 og E30 det der :)

Skrevet

Meget pen E36 dette her. Den er nærmest perfekt i mine øyne, eneste er rattet. Jeg synes ikke du skal bytte ut airbagen din med et ratt som ikke har airbag. Men men..

Er i det minste et sportsratt som kommer på :)

Senkingen er helt nice, ikke tull med den! :)

Felgene satt som et skudd til denne bilen.

Jeg ville byttet ut skiltene til nye typen uten flagg (også bimmers skiltholder da:P )

edit: ser at du synes tre skal være i båter... planer om å bytte dørhåndtakene inni da? =)

Skrevet

Er et av de bedre eksemplene på hvordan 40/40 senk kan se ut. Utrolig nok nesten samme høyde foran og bak. Skjønne det den som kan :wink:

Veden skal ut ettersom jeg har forstått, men gjelder bare å finne noe han kan putte inn i der treverket har vært

Skrevet

noen av dere som har montert e46 eller e90 ratt i e36?

Jeg klarer ikke bestemme meg om jeg skal ha e46 m3 csl ratt eller e92 M3 ratt. Hva syns dere er finest?

e92 m3

7211_12.JPG

e46 M3 csl

8b85_1.JPG

Skrevet

Da var den nye dynamoen på plass!!

t8pobswum7gvs1eerkb8.jpg

Når eg først var igang, så sette eg inn 140 amp,

sånn att når eg bygger inn nytt anlegg, så har eg straum nok!!

Hehe :lol:

Skrevet

Se der ja, ble bra, bildet lyver litt eller? er vel litt mørkere enn det som er på bilde, ca samme som resten av interiøret eller?

Skrevet

Valget av lykter du har på framsiden av bilen så mistenkelig likt ut som det jeg har... :D så kan jo ikke si annet enn ett bra valg! ;)

(har ikke så mange bilder av bilen min på pcen, så vet ikke om du ser noe her, men vi har også samme blinklys =)

r6aa0vxr7z8nqfjtzc89.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...