andreas87 Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Såg veldig flott ut din også!!Men det er bare ein to liter Det er karosseriet ditt også det! =) Hehe den går ganske bra til og "bare" være en 2l assa
Dj Feed Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Skrevet Mars 20, 2008 Oh, skulle absolutt bytta bort den klokka med en 7 knappers MID. Blir straks mye penere interiør 7 knappers Mid??
Ad|oS Skrevet Mars 20, 2008 Skrevet Mars 20, 2008 Antar han mener den store kjørecomputern, altså den jeg har
Loffen Skrevet Mars 20, 2008 Skrevet Mars 20, 2008 7 knappers MID = Multi Information Display med 7 knapper. Den "kjørekomputeren" uten check control. Monterte en sånn i min bil selv. Viser digitalklokke, utetemperatur og dato. Ser litt bedre ut syns jeg.
Dj Feed Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Skrevet Mars 21, 2008 7 knappers MID = Multi Information Display med 7 knapper. Den "kjørekomputeren" uten check control. Monterte en sånn i min bil selv. Viser digitalklokke, utetemperatur og dato. Ser litt bedre ut syns jeg. Kor får du tak i sånn henne, noen som har brukt?? Kva koster sånt noe?
Dj Feed Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Skrevet Mars 21, 2008 Nå har eg fått bestilt sub'ene eg skal ha i bilen!! Det er to 10" Rockford Fosgate, så eg trur ikkje det er det værste du kan ha baki... Hehe
Ad|oS Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 Blir bra! Når skal du begynne å bygge? Tenkt noe på design?
Dj Feed Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Skrevet Mars 21, 2008 Lurte på å bygge noe liknene som dette, men med ein kasse og subene skråstilt imot kvarandre... Men visst noen har noe bedre plan, så kom med idè'er... Har lånt bilde ifrå Mexos:
Dj Feed Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Skrevet Mars 27, 2008 Nå er subene på vei... Har fått sporingsnr ifrå bilradiospesialisten... Så eg gleder meg til å få heim elementene!! :D
Dj Feed Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 Da kommer ein liten oppdatering... Det eine elementet er kommet ein 10", som var større enn eg trudde!! :D Så er det bestilt xenon til hovedlys og grøftelys.... 35w og 6000k Håper å få dei og få montert dei til treffet i kr.sand!!
Ad|oS Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Skal nok få det montert ganske snart. Regner med det er på vei i posten allerede så hehe Når skal du handle inn materiale til anlegget? Trenger litt jeg også!
Dj Feed Skrevet April 1, 2008 Forfatter Skrevet April 1, 2008 Ad|os, eg skal sjå kva eg kan finne ut, om eg finner noen goe og billige plater noen plass!! Var foresten bortom GS idag, så da måtte eg ha noe små ting!! Så det blei nytt panser emblem Så kjøpte eg ny håndbrekkhåndtak m-tech, men eg er litt i tvil om det passer inn i bilen... Kjøpte også pedalsett m-tech... kommer tilbake med bilder!!
Dj Feed Skrevet April 5, 2008 Forfatter Skrevet April 5, 2008 Nå er pedalsettet i bilen og panseremblemet er skiftet... bilder kommer...! og imårå skal sommer dekka på bilen... Gleder meg!!
Mexos Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Kan vel ikke si no annet enn at jeg likte anleggsløsningen du har planer om Synes det så litt merkelig ut med håndbrekket, men pedalsettet er jeg sikker på blir bra De subbene der skal nok klare å rive bra i bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå