Gå til innhold

DjFeeds 328i coupe E36 (Bilde av splittere side 12)

Anbefalte innlegg

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Mye arbeid å montere det slik, og så blir det ikke så mye plass baki :lol: Men fint blir det, ingen tvil om det...

bildet er fra en cabriolet, så det ser nok ekstra trangt ut pga. det. Blir nok bedre plass i en coupe da man kan ha høyere kasser og slipper derfor å ha de så dype :)

Skrevet

Siden du har 10" kan du jo sette dem loddrett dersom de ikke er for høye. Kan jo også flytte dem litt lengre ut i bagasjerommet, men vil jo få litt mindre plass da...

Eller skal vi prøve opp på glassfiber-montering?

Skrevet

Blir vel ikke så anderledes?

Med subben rett opp får du trøkken rett opp hullet i høytalerne :lol: Neida, blir nok ikke sånn. Men uansett, med de elementene og en kraftig forsterker får du mer enn nok trøkk

Skrevet

Hørte foresten pris på dekk eg kunne ikkjw få 30 profil som 255...

Men det var ikkje så galen pris eg fekk sjå dekk1

toyo dekk 255\35-18 til 2300 pålagt...

Skrevet

Perfekt bil :D alt sammen passet så utrolig godt sammen!!! spesielt den farge passer perfekt til sorte m lister! Du er en heldig mann :D fortsett å oppdater...

Skrevet

Nydelig bil! Calypsorød?

Liker ikke helt angleeyes på E36, men!

Holder på å skifte lykter, blinkere og kjørelys på min 328 E36 for øyeblikket selv. Hadde nye blinkere og kjørelys forran, mne jeg bytta de ut med sorte! Tror det blir fint!

Skrevet

Nå har eg funne ut kåssen eg vil bygge anlegget...

Det blir nok liknene det som boddiz har!! med kompakte små tette kasser, med elementene montert inn i...

Eller så er det montert xenon i grøftelys og i nærlys.... det siste settet til fjernlys er ikkje kommet ennå...

Men så fort det er kommet blir det montert...

Bilder kommer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...