Rabies Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 RH har laget en replica av disse men designet er originalt schnitzer. ''So that so''
Ad|oS Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Hehe, kan bare huske at RH alltid blir nevnt sammen med de felgene
Rabies Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Ja, men det er antageligvis fordi det ikke er noen som har RÅD til original schnitzer... (DYRT!)
Dj Feed Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Hehe, kan bare huske at RH alltid blir nevnt sammen med de felgene Det er RH, men som sagt er det ein schnitzer kopi!!
Dj Feed Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Ja, men det er antageligvis fordi det ikke er noen som har RÅD til original schnitzer... (DYRT!) Felgan stod på bilen... men org er dyre!! Så du har rett i det du seier!!
marararius Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Skrevet Februar 6, 2008 Det er sånne felger jeg har på vinterdekka, men i 15" Så jeg vil ikke ha det på sommerfelgene også. Men det er flotte felger.
marararius Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 Det var en gang, før snø, glatt, isklumper, dårlig brøyting, salting, vinterfelger og drit, så var bilen sånn. Men nå er det noe annet.. Men, her er hvertfall sommerfelgene mine, som vurderes solgt
marararius Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 Hva med disse? Syntes de var fine, men vet ikke hvordan det blir på bilen? Noen meninger? Eller så fant jeg disse på eBay. De syntes jeg var RÅ! Noen som vet om de er mulige å få tak i , i Norge? Kopifelger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå