AndersM Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 ser bra ut! han er effektiv! og veldig flink!
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 Ja, tror det blir bra:) Virker som han har peiling.. Blir nok han på den neste e30'n også
Larsinnj Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Ser veldig bra ut! Gleder med på mange bilder jeg.
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 Da står bilen godt inne på det varme verkstedet:D Fikk ikke tatt bilder i dag.. Får tatt noen imorra!
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 Takk til alle sammen:) Blir gøy å få litt liv i tråden igjen:D
gnmfr Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 strøkent det der:D hva er så det neste på lista
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2008 Ja, blei jævlig fornøyd selv! Kommer bilder etterpå
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2008 Glemte camen i e36'n.. Uploader de imorra istede.. strøkent det der:Dhva er så det neste på lista Det er nok motor tenker jeg.. Men hvis jeg selger e36'n har jeg masse penger til overs! Men jeg sier bare gatebil magazine side 34 jeg:P
S.Nilsen Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Glemte camen i e36'n.. Uploader de imorra istede..strøkent det der:Dhva er så det neste på lista Det er nok motor tenker jeg.. Men hvis jeg selger e36'n har jeg masse penger til overs! Men jeg sier bare gatebil magazine side 34 jeg:P Er E36 i gatebil magazine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå